omgevings vergunning bijzen aluminummast 18 meter geweigerd

Alles over antennes en toebehoren.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
PA5COR
Berichten: 2564
Lid geworden op: 29 jan 2006, 13:21
Roepletters: PA5COR
Locatie: Sneek

Re: omgevings vergunning bijzen aluminummast 18 meter geweig

#391 Bericht door PA5COR »

Dank voor de verdere info Tony.

We houden contact, heb e wat nodig bel of mail ;)
Licensed since 1977
Yaesu FT DX 10, IC 9700, bodnerised, FT 991 A, Heathkit SB 1000, 200 watt 2 meter P.A.FT 847 dubbel collins filters en meer zooi :mrgreen:

TONY
Berichten: 107
Lid geworden op: 03 jul 2011, 21:21
Roepletters: N13600
Locatie: Oss

Re: omgevings vergunning bijzen aluminummast 18 meter geweig

#392 Bericht door TONY »

Hallo allemaal,

Wel even rust gehad en het wachten was op de tower maar eindelijk is deze dan toch geleverd. En natuurlijk intussen ook geplaatst want ik ben intussen in het bezit van de vergunning.
Eindelijk na 4 jaar knokken eindelijk toch mijn papiertje het is jammer dat ik de 2 bezwaar brieven niet kan plaatsten want dan kunnen ze me aanklagen en dat voorkom ik. Straks als de hoorzitting is geweest kan ik deze wel plaatsen. Sorry maar nu ff niet. Dan zien jullie ook wat die 2 schrijven echt lachen maar een ding is zeker ze staan zelf voor schut de dombo’s. hoe dom kan je zijn.
Alleen de gaten van 11 en 13 hebben bezwaar ingediend bij de gemeente want ja die gast van 11 heeft sinds 2007 een meeloper die moet doen wat 11 zegt anders heeft die dezelfde problemen als ik en ja daarom doet die maar mee om maar geen problemen te krijgen. Echt zielig. Maar laat ze maar lekker doen. Ik sta erboven en negeer deze gasten.
De Arjan Wind (bijzen) op 5 augustus geleverd, de ontwerper en bouwer van deze mast heeft deze dan ook gelijk geplaatst met ons totaal 4 personen en binnen 2 uur stond deze in de lucht nog wel zonder antenne, nu rest nog alleen de kantelmast te laten kantelen en de antenne en de rotor te demonteren en dan kan deze ook worden afgebroken en staat er alleen de bijzen tower en heb al enkele leuke reacties gehad van mensen die ook de lijst hebben getekend er geen bezwaar mee te hebben van de komst van de mast alleen de bekende buur en zijn meeloper een deur verder die hebben bezwaar gemaakt. De bewoners naast de bekende klager die moet mee doen anders heeft die hetzelfde probleem als ik 15 jaar geleden.
Hier enkele reacties:
Tony deze mast is veel mooier en veel sterker dan je oude mast en staat niet verkeerd. Veel plezier ermee en geniet er maar van.
Mijn buur waar de oprit aan grenst, lieten weten Tony dit lijkt Lopik wel maar we vinden deze mast veel mooier en ook fijner want we waren bang dat de oude zou gaan breken, maar dat had ik ook liet ik weten vandaar ik voor een betere mast wilde plaatsen alleen ja 4 jaar later maar nu is die er. Blijft de oude staan nee die breken we nog af daar moeten we nog aan werken.
verderop fijn voor je dat je de vergunning hebt gekregen en dat je de mast geplaats hebt ziet er degelijk uit en het is niet eens hinderlijk we zien hem liever dan de kantelmast. en zal wel een stuk makkelijker werken. ja liet ze ook weten dat er bezwaren waren binnen gekomen. o ja wie dan die gast naast me en de meeloper ooo dat was te verwachten zeiden ze die heeft niets anders te doen dat die maar eerst naar zich zelf kijkt heeft genoeg te leren met zijn loos handjes. dus ja dit waren leuke reacties vond ik en daarom heb ik ze ook ff vermeld. zo kan het ook.
Intussen de kantelmast toch maar ontmanteld en de antenne op de tower geplaatst alleen de bekabeling moet er nog aan gemaakt worden maar wacht op beter weer.
1 sept 2014 gaan we naar de hoorzitting tijd die volgens afspraak is 19:40 tot 20:10 omdat die 2 dombo’s bezwaar hebben gemaakt tegen mijn tower en 66 mensen hadden geen bezwaar en het is alleen maar een verbetering van de veiligheid
Er zijn al enkele mensen die ook naar de hoorzitting komen dus als er nog mensen zijn die er bij willen zijn wat let je om te komen. Het gemeentehuis in Oss is niet moeilijk te vinden.

word vervolgd gr Tony

Gebruikersavatar
PE1PQX
Berichten: 4555
Lid geworden op: 06 jun 2011, 21:51
Roepletters: PE1PQX
Locatie: Emmen (JO32LS)
Contacteer:

Re: omgevings vergunning bijzen aluminummast 18 meter geweig

#393 Bericht door PE1PQX »

Hieruit blijkt dat een goede buur erg belangrijk is!!
Mooi dat je je mast hebt staan Tony, nu nog foto's van het mooie geheel.
73', André PE1PQX (Site: http://www.pe1pqx.eu)

"Anyone who sits on top of the largest hydrogen-oxygen fueled system in the world; knowing they're going to light the bottom - and doesn't get a little worried - does not fully understand the situation"
John Young, Astronaut (Gemini 3, Gemini 10, Apollo 10, Apollo 16, STS-1, STS-9)

PA4JAN
Berichten: 862
Lid geworden op: 25 mei 2008, 17:55
Roepletters: PA0JCN
Locatie: Nijmegen

Re: omgevings vergunning bijzen aluminummast 18 meter geweig

#394 Bericht door PA4JAN »

Deze man heeft niks tegen jou mast Hij heeft wat tegen jou Dat noem ik buren haat Die mast is gewoon toeval
Dat wil zeggen alles wat jij gaat doen probeert hij te blokkeren
Al is het de kleur van je auto als die paars zou zijn zal hij een andere kleur willen


Het is nu aan jou omdat maandag daar duidelijk te maken Daar moet je nu ook voor gaan we zitten daar allemaal eigenlijk gewoon voor Jan L?L
Ook op het kleine spul maakt hij moeilijkheden :D

Tot Maandag

TONY
Berichten: 107
Lid geworden op: 03 jul 2011, 21:21
Roepletters: N13600
Locatie: Oss

Re: omgevings vergunning bijzen aluminummast 18 meter geweig

#395 Bericht door TONY »

hier wat foto's van de mast die ik nu heb staan
Bijlagen
DSC_1714 (2).jpg
DSC_1694.jpg
DSC_1686.jpg
DSC_1682.jpg
DSC_1677 (2).jpg
DSC_1676.jpg
DSC_1659.jpg

Gebruikersavatar
PE1PQX
Berichten: 4555
Lid geworden op: 06 jun 2011, 21:51
Roepletters: PE1PQX
Locatie: Emmen (JO32LS)
Contacteer:

Re: omgevings vergunning bijzen aluminummast 18 meter geweig

#396 Bericht door PE1PQX »

Ziet er goed uit!!
73', André PE1PQX (Site: http://www.pe1pqx.eu)

"Anyone who sits on top of the largest hydrogen-oxygen fueled system in the world; knowing they're going to light the bottom - and doesn't get a little worried - does not fully understand the situation"
John Young, Astronaut (Gemini 3, Gemini 10, Apollo 10, Apollo 16, STS-1, STS-9)

TONY
Berichten: 107
Lid geworden op: 03 jul 2011, 21:21
Roepletters: N13600
Locatie: Oss

Re: omgevings vergunning bijzen aluminummast 18 meter geweig

#397 Bericht door TONY »

hier nog wat foto's van de bouw
Bijlagen
foto plaatsen mast 0063.jpg
hier het anker en het betonijzer wat er in moet in totaal 4 kuub beton 2x2 en 1 meter diep en dan de voet die op de blok is gestort 1 meter bij 1 meter en 30 cm hoog
hier het anker en het betonijzer wat er in moet in totaal 4 kuub beton 2x2 en 1 meter diep en dan de voet die op de blok is gestort 1 meter bij 1 meter en 30 cm hoog
foto plaatsen mast 0018.jpg
DSC_1894.jpg
DSC_1878.jpg
nu kan ik de antenne vanaf de grond monteren en dat is wel fijn want eerst moest ik over de garage en dan met een grote ladder omhoog en daar aan werken. was niet fijn maar ja kon niet anders. en ja deze mast is veel veiliger dan de kantelmast. en andre heeft de foto's kleiner gemaakt ik kreeg ze er niet op dank andre geweldig dat je me geholpen hebt zo kan ik ze plaatsen en de andere kunnen die ook zien.  op naar 1 sept kijken wat die dombo's nog te melden hebben.
nu kan ik de antenne vanaf de grond monteren en dat is wel fijn want eerst moest ik over de garage en dan met een grote ladder omhoog en daar aan werken. was niet fijn maar ja kon niet anders. en ja deze mast is veel veiliger dan de kantelmast. en andre heeft de foto's kleiner gemaakt ik kreeg ze er niet op dank andre geweldig dat je me geholpen hebt zo kan ik ze plaatsen en de andere kunnen die ook zien. op naar 1 sept kijken wat die dombo's nog te melden hebben.
mijn bijzen mast van 15 1/2 meter uitgeschoven met een mogelijkheid van 4 1/2 meter aan vergunningsvrije antennes te plaatsen top 20 meter vergunning gekregen van de gemeente.
mijn bijzen mast van 15 1/2 meter uitgeschoven met een mogelijkheid van 4 1/2 meter aan vergunningsvrije antennes te plaatsen top 20 meter vergunning gekregen van de gemeente.

TONY
Berichten: 107
Lid geworden op: 03 jul 2011, 21:21
Roepletters: N13600
Locatie: Oss

Re: omgevings vergunning bijzen aluminummast 18 meter geweig

#398 Bericht door TONY »

hier nog wat foto's voor jullie
Bijlagen
de voet is klaar en het wachten is op de mast. die moet nog worden gemaakt en is 5 aug geleverd door Arjan Wind antennebouw die overgens ook nog geholpen heeft met het plaatsen wat wel fijn was.
de voet is klaar en het wachten is op de mast. die moet nog worden gemaakt en is 5 aug geleverd door Arjan Wind antennebouw die overgens ook nog geholpen heeft met het plaatsen wat wel fijn was.
hier het laatste deel de voet voor de mast op komt te staan
hier het laatste deel de voet voor de mast op komt te staan
Tony laatste hand gelegd voor het beton gestort werd nu wachten op de beton dat 12 juni besproken is
Tony laatste hand gelegd voor het beton gestort werd nu wachten op de beton dat 12 juni besproken is

TONY
Berichten: 107
Lid geworden op: 03 jul 2011, 21:21
Roepletters: N13600
Locatie: Oss

Re: omgevings vergunning bijzen aluminummast 18 meter geweig

#399 Bericht door TONY »

het storten van het beton en wat andere foto's.
Bijlagen
foto plaatsen mast 0097.jpg
nog een stukje en de betonpomp is over de garage
nog een stukje en de betonpomp is over de garage
foto plaatsen mast 0088.jpg
foto plaatsen mast 0085.jpg
foto plaatsen mast 0082.jpg
hier de beton mixer die straks de beton in het gat laat lopen
hier de beton mixer die straks de beton in het gat laat lopen
het ankerstel wat in de beton gaat waar de mast later op vast komt te staan
het ankerstel wat in de beton gaat waar de mast later op vast komt te staan

TONY
Berichten: 107
Lid geworden op: 03 jul 2011, 21:21
Roepletters: N13600
Locatie: Oss

Re: omgevings vergunning bijzen aluminummast 18 meter geweig

#400 Bericht door TONY »

het storten van het beton
Bijlagen
alles zit er nu in en heeft 4 weken de tijd nodig om uit te harden. geen probleem want de mast is er nog niet
alles zit er nu in en heeft 4 weken de tijd nodig om uit te harden. geen probleem want de mast is er nog niet
foto plaatsen mast 0118.jpg
bijna vol en klaar voor hard te worden
bijna vol en klaar voor hard te worden
foto plaatsen mast 0115.jpg
foto plaatsen mast 0113.jpg
het beton is onderweg
het beton is onderweg
foto plaatsen mast 0097.jpg

TONY
Berichten: 107
Lid geworden op: 03 jul 2011, 21:21
Roepletters: N13600
Locatie: Oss

Re: omgevings vergunning bijzen aluminummast 18 meter geweig

#401 Bericht door TONY »

laatste deel van het werk met de voet voor de mast.
bouw controle gehad en daarbij is geconstateerd dat het plaatsen van een antennemast, overeenkomstig de aan u verleende vergunning van B&W is gerealiseerd en het naleven van de bouwregels. dossier gesloten.
Bijlagen
hier de voet wat een stukje boven de grond uit komt een meter bij een meter en 30cm hoog
hier de voet wat een stukje boven de grond uit komt een meter bij een meter en 30cm hoog
hier het groene zijl wat over de bouw is gespannen voor het water weg te houden. maar ook wel leuk dat potten kijkers niets kunnen zien en zich afvroegen wat ik aan het doen was. mooi
hier het groene zijl wat over de bouw is gespannen voor het water weg te houden. maar ook wel leuk dat potten kijkers niets kunnen zien en zich afvroegen wat ik aan het doen was. mooi
foto plaatsen mast 0121.jpg

PA2LO
Berichten: 815
Lid geworden op: 23 jun 2008, 21:25
Locatie: Ermelo, Gelderland
Contacteer:

Re: omgevings vergunning bijzen aluminummast 18 meter geweig

#402 Bericht door PA2LO »

Ziet er strak uit Tony. Gefeliciteerd en succes morgen.

PA4JAN
Berichten: 862
Lid geworden op: 25 mei 2008, 17:55
Roepletters: PA0JCN
Locatie: Nijmegen

Re: omgevings vergunning bijzen aluminummast 18 meter geweig

#403 Bericht door PA4JAN »

Pracht werkstuk mooi met de foto's er bij Gewoon bedrijfswerk wat er bij jou staat

Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7117
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Re: omgevings vergunning bijzen aluminummast 18 meter geweig

#404 Bericht door PE2AAB »

Mooi gemaakt Tony!
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

TONY
Berichten: 107
Lid geworden op: 03 jul 2011, 21:21
Roepletters: N13600
Locatie: Oss

Re: omgevings vergunning bijzen aluminummast 18 meter geweig

#405 Bericht door TONY »

hallo allemaal,

wel de Hoorzitting is achter de rug die was op 1-09-2014.
willart kon helaas niet bij de zitting zijn was plotseling verhinderd.
nu nog wachten op de brief van de hoorzitting kom later wel met de uitslag
en de bezwaren die de buur en zijn meelopers hadden. zelfs de buur was er met een advocaat om indruk te maken op mij. alleen dat was niet gelukt want ik heb me ondanks alles toch kostelijk vermaakt door het optreden van de dombo's. hoe dom kan je zijn dacht ik.
ja leugens en bedrog en dom reageren waren ze goed in. EEN HANDGESCHREVEN VODJE VAN DE BUUR klager 1'
DE GEHELE ZENDMAST IS DE BUREN EEN DIRECTE DOON IN HET OOG. alleen voor hem bedoeld die.
we zouden met 6 personen gaan maar die belde ik af omdat ik dacht dat de zitting verzet kon worden maar ik was 3 de partij dus dat ging niet belde de personen weer op het gaat wel door maar zijn toen met 2 personen gegaan de andere konden niet een wilde wel maar kwam te laat en dat had geen zin.

maar we hadden ons kostelijk vermaakt maar goed het wachten is op de brief van de hoorzitting maar die kan deze of volgende week wel binnen komen denk ik want dan zijn de 6 weken voorbij.

was wel dubbel want mijn gedachten waren ook bij willart en zijn fam.
de buur en de meelopers lieten weten aan de commissie dat ze doorgaan naar de rechter. de buur had een advocaat meegenomen om indruk te maken op ons alleen dat is niet gelukt.
toen bezwaarmaker 1 nr 11 hoorde dat mijn woordvoerder niet kan lachte hij en die dacht nu heb ik hem zitten, mooi niet. vond het alleen misselijk dat hij erom lachte maar ja die gast heeft geen respect.
de advocaat zei gelijk zal ik dan ook deze zaak behartigen voor jullie (nr 13 de meelopers van 11) en zeiden ja. de voorzitter antwoorde dat is u keus om verder te gaan maar dan zijn de kosten voor U.
ik werd er niet warm of koud van toen ik het hoorde dat ze dat tegen de voorzitter verteld en dacht doe maar lekker dombo's. ik heb de vergunning en de mast en antenne met uil staat en ik breek niets af.
de mast staat en blijft staan ik woon hier al 27 jaar nr 11 16 jaar en de meelopers vanaf 2007.

ze vielen nr 13 dan de gemeente aan dat ze de welstand hadden veranderd zonder hu in te lichten en daarop antwoorde de gemeente dat het in de huis en huis bladen gestaan had ja liet nr 13 weten maar wij hebben een sticker ja/nee reclame dus konden we dat niet lezen. wel dat is weer een leugen want ik heb een foto waarop de deur te zien is en GEEN sticker zichtbaar was. liegen kan die gast als de beste. maar ja dat had geen invloet op de hoorzitting want die gingen er niet op in. en wel meer van die dingen.

Intussen het rapport ontvangen van de hoorcommissie en ook de brief een week later en die schrijven het volgende:

Wij (gemeente Oss) zijn met het advies eens. Daarom hebben wij besloten, onder overneming van voorgenoemd advies en de daaraan ten grondslag liggende overweging, het bezwaarschrift ONGEGROND te verklaren.
Dan de riedel dat de bezwaarmakers het niet eens zijn mogen ze naar de rechter stappen.
Ben benieuwd of die dat gaan doen. Word vervolgd

nu op papier dat ik in gelijk werd gesteld en de vergunning behoud. hoop dat de dombo's naar de rechter stappen want die moeten tegen de gemeente op knokken en die hebben de vergunning terecht verleend en ik heb me aan de bouwregels gehouden dus ze kunnen me niets maken. hiep hiep hoeraa voor mij eindelijk gerechtigheid na vele zweet druppels van 2 enkele mensen die me hebben bijgestaan.

Plaats reactie