pa5cal schreef:
Oke OKE!
Ik zie het alweer, als de katten van huis zijn... Kan dat weer een HEUL klein beetje minder? danku...
-P
Ik wist niet dat je weg was geweest
Wel weet ik dat er diepe inzicht verschillen zijn.
En dat deze onophoudelijk aan de oppervlakte zullen blijven komen, en blijven botsen.
Navraag doen op een posting?
Er komt geen respons op, en das jammer.
Maar dezelfde mensen blijven wel roepen dat er wat aan de hand is, das net zo erg.
Net als dat "meester" Nederlands willen zijn,( het met de beruchte vinger willen zwaaien) mensen er op wijzen dat ze taal fouten maken.
Das verpestend voor een forum, en verlaagt de sfeer zonder dat het iets positiefs toe voegt.
Mijn call heeft al zo vaak zichtbaar hier gestaan, dat het onzin is deze iedere keer onder mijn postings te zetten
Zelf krijg ik daar een vreemd smaakje van, net als of je met call vermelding dan plots beter zal gaan schrijven of zo?
Ik zeg ook bijna nooit mijn call, als ik aan het uitzenden ben.
Deze staat altijd rechts boven in het beeld
En in fohne wil ik vermelden wie ik ben, maar niet om de haverklap.
Mijn tegen station is niet dement geworden of zo, dat hij om de 30 seconden aan mijn naam herinnerd moet worden
Dat kan ook mooi een keer per 10 minuten of zo.
Staat ook zo in de regels beschreven.
Soms denk ik wel eens hier, je moet wel erg braaf en netjes zijn om zendamateur te zijn.
Netjes de regels volgen, en graag met stropdas om, een verbinding maken.
Gaarne dit zien met humor en een serieuze toon.
Dat is ook een nadeel van geschreven woord, de emotie kan slecht worden overgedragen.
Schrijven is ook een kunst.