Kenwood TS-440S knopjes

Alles over zend(ontvang)ers en toebehoren.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
robertbroekman
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 jun 2020, 17:25
Locatie: Mijdrecht
Contacteer:

Kenwood TS-440S knopjes

#1 Bericht door robertbroekman »

Ik ben op zoek naar knopjes voor mijn kenwood TS-440S. Weet iemand mogelijk een adres waar ik ze zou kunnen vinden. Of heeft iemand een goed idee om de letters op te leuken. Van de USB en FM worden ze minder. Hartelijke groet Robert.

Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7089
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Re: Kenwood TS-440S knopjes

#2 Bericht door PE2AAB »

De voor mij laatst bekende club, Eastcost, heeft nagenoeg niets meer voor de TS-440. (op een standaard onderdeeltjes zoals een weerstandje of een spoeltje na).
Ben bang dat je op zoek moet naar een sloop TS-440.

Als alternatief zou je de letters weer kunnen aanbrengen met wrijfletters en evt. aflakken met een blanke (kunststof) lak.
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

PA0LMD
Berichten: 2262
Lid geworden op: 20 aug 2010, 20:29
Roepletters: PA0LMD
Locatie: Oldebroek
Contacteer:

Re: Kenwood TS-440S knopjes

#3 Bericht door PA0LMD »

robbroekman schreef:Ik ben op zoek naar knopjes voor mijn kenwood TS-440S. Weet iemand mogelijk een adres waar ik ze zou kunnen vinden. Of heeft iemand een goed idee om de letters op te leuken. Van de USB en FM worden ze minder. Hartelijke groet Robert.
De knopjes zijn bijna niet te vervangen, het is een compleet keyboard wat wel te openen is maar heel moeilijk weer in elkaar te zetten is. Mogelijk dat je op Ebay nog wel een compleet keyboard kunt vinden.
Meten is (z)weten

PA3ECZ
Berichten: 682
Lid geworden op: 07 aug 2016, 11:08
Roepletters: PA3ECZ

Re: Kenwood TS-440S knopjes

#4 Bericht door PA3ECZ »

PA0LMD schreef:
robbroekman schreef:Ik ben op zoek naar knopjes voor mijn kenwood TS-440S. Weet iemand mogelijk een adres waar ik ze zou kunnen vinden. Of heeft iemand een goed idee om de letters op te leuken. Van de USB en FM worden ze minder. Hartelijke groet Robert.
De knopjes zijn bijna niet te vervangen, het is een compleet keyboard wat wel te openen is maar heel moeilijk weer in elkaar te zetten is. Mogelijk dat je op Ebay nog wel een compleet keyboard kunt vinden.
Volgens mij wordt er hier een aangeboden.

https://www.ebay.com/itm/KENWOOD-TS-440 ... SwMfte2Ut1

Eventuele suc6 ermee.

Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7089
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Re: Kenwood TS-440S knopjes

#5 Bericht door PE2AAB »

Dit is een exchange service. Je stuurt je keyboard op en hij stuurt je een gereviseerde toe. Het gaat daar voral om de defecte Tactical Switches. Je kunt hem inderdaad altijd even mailen met de vraag.
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

-Verwijderd account

Re: Kenwood TS-440S knopjes

#6 Bericht door -Verwijderd account »

Helaas.
May not ship to Netherlands
staat erbij.

Plaats reactie