Anytone AT-D878UV PLUS V2.2 Bluetooth vraag

Alles over zend(ontvang)ers en toebehoren.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Leo PA5LS
Berichten: 11
Lid geworden op: 13 sep 2008, 00:30

Anytone AT-D878UV PLUS V2.2 Bluetooth vraag

#1 Bericht door Leo PA5LS »

Sinds kort heb ik een Anytone AT-D878UV PLUS V2.2 .

Alles werkt, codeplug van PC5E er in gezet, mode aangepast, DMR-ID erin etc. etc.
Alleen de Bluetooth PTT knop moet ik elke keer nadat ik de porto heb uitgezet opnieuw via het menu pairen. Is dit normaal of doe ik iets fout of laat ik iets na ?
De knop (en de porto) is goed opgeladen en als hij eenmaal ge-paired is werkt het verder ook prima.

Omdat ik die Bluetooth PTT knop vaak gebruik op de motor is dit best lastig, als het normaal is dan zij het zo, maar liever had ik het beter.

m vr groet/73 Leo PA5LS

PS: Zijn er hier op het forum mischien motorrijders die de Anytone gebruiken in combinatie met een (Nolan) N-comm helmset ?
Ik verwacht binnenkort een B601-R setje en hoop dat dit samen kan werken met de Anytone.

Gebruikersavatar
Leo PA5LS
Berichten: 11
Lid geworden op: 13 sep 2008, 00:30

Re: Anytone AT-D878UV PLUS V2.2 Bluetooth vraag

#2 Bericht door Leo PA5LS »

Ik denk dat ik 't heb gevonden:

Voordat je de porto aanzet éérst de losse PTT knop indrukken zodat deze gaat 'zoeken' (blauwe LEDje knippert).
Als je daarna de porto aanzet loopt deze door z'n opstart 'riedel' en blijkbaar zit daar ook het zoeken naar de ge-pairde PTT knop in.

Draai je de volgorde om dan meld de PTT knop zich wel maar de porto luistert niet meer :?

m vr groet/73 Leo PA5LS

Plaats reactie