software for the HYT TC-700V V5.01 Hytera analoog FM 5 toon

Alles over zend(ontvang)ers en toebehoren.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
pa0fmy
Berichten: 456
Lid geworden op: 03 mar 2015, 11:31
Roepletters: PA0FMY
Locatie: Vlijmen
Contacteer:

software for the HYT TC-700V V5.01 Hytera analoog FM 5 toon

#1 Bericht door pa0fmy »

Wie helpt mij aan software for the HYT TC-700V V5.01 Heb een stuk of 6 van deze mooie porto's met oplader en accu maar de programmeersoftware is nergens te vinden. Wel op Ebay (CD+kabel) maar de verzendkosten zijn bijna net zo duur als dit setje. Op een andere site staat die ook met gratis verzenden maar dat is alleen betalen met credit kaart en ik heb alleen maar een bankpas. Bovendien krijg je een inbrand-CD en geen originele voor je geld. Duidelijk te zien op de foto. Op internet is wel de 700 en de 700E te vinden in divese versies maar deze werken niet. Dit moet echt de uitvoering voor de 700V zijn. Als ik de porto's juist geprogrammeerd heb is dit een mooie set voor b.v. JOTA, APRS-rugzak, volgauto wielrennen, etc. De kabel heb ik al gemaakt met een MAX232 levelconverter IC via de RS232 poort. Uiteraard kan dit verzonden worden via We-Transfer.
Bijlagen
HYT TC-700V  6 x in multi oplader
HYT TC-700V 6 x in multi oplader

Gebruikersavatar
pa0fmy
Berichten: 456
Lid geworden op: 03 mar 2015, 11:31
Roepletters: PA0FMY
Locatie: Vlijmen
Contacteer:

Re: software for the HYT TC-700V V5.01 Hytera analoog FM 5

#2 Bericht door pa0fmy »

Op e-bay gevonden die het verkoopt maar verzendkosten torenhoog. Ander bedrijf uit Bulgarije die zo'n beetje alles verkoop tussen een autoband en een olifant heeft dezelfde. Zelfde ding, zelfde foto. Inbrand-CD + USB kabel. Daar besteld, afwachten wat binnenkomt.

Gebruikersavatar
PA0ETE
Berichten: 5689
Lid geworden op: 21 feb 2006, 00:59
Roepletters: PA0ETE
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: software for the HYT TC-700V V5.01 Hytera analoog FM 5

#3 Bericht door PA0ETE »

Als het niet lukt stuur mij dan een mailtje op x@xdv.me Frans, dan kijk ik of ik je kan helpen. Geen garanties hoor, maar ik heb wel wat contacten.

Gebruikersavatar
pa0fmy
Berichten: 456
Lid geworden op: 03 mar 2015, 11:31
Roepletters: PA0FMY
Locatie: Vlijmen
Contacteer:

Re: software for the HYT TC-700V V5.01 Hytera analoog FM 5

#4 Bericht door pa0fmy »

Even afwachten wat er binnenkomt. Kan even duren. Hoop dat ik de goede binnenkrijg. Anders moet jij maar eens helpen.

Plaats reactie