Programmeren van de Yupiteru mvt 7100

Alles over ontvangers en toebehoren.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
ChrisKris
Berichten: 13
Lid geworden op: 24 aug 2018, 21:59

Programmeren van de Yupiteru mvt 7100

#1 Bericht door ChrisKris »

Hallo...ik heb een Yupiteru mvt 7100 en als ik een freqw in programmeer gaat de "mode" niet mee in het geheugen - am - fm - ssb - moet ik deze nu apart gaan in voeren ? d.w.z na dat ik de freqw. in gaf ? Of kan de mode mee met het programmeren van de Yupiteru ? IK heb geen gebruikers aanwijzing . dank u.

PA0LMD
Berichten: 2262
Lid geworden op: 20 aug 2010, 20:29
Roepletters: PA0LMD
Locatie: Oldebroek
Contacteer:

Re: Programmeren van de Yupiteru mvt 7100

#2 Bericht door PA0LMD »

Aangezien de gebruiksaanwijzing makkelijk te vinden is op internet zou ik zeggen ; lees die eens, scheelt veel vragen.
Meten is (z)weten

Gebruikersavatar
PA3DJS
Berichten: 2494
Lid geworden op: 04 mei 2014, 16:41
Roepletters: PA3DJS
Locatie: Maarssen
Contacteer:

Re: Programmeren van de Yupiteru mvt 7100

#3 Bericht door PA3DJS »

Als je een bepaalde frequentie ontvangt in een bepaalde mode, en die wilt opslaan, neemt hij alles mee (dus ook de mode).

Als je achter elkaar verschillende frequenties met verschillende mode op wilt slaan, moet je (zo deed ik het) eerste de mode verstellen, en dan pas die frequentie programmeren.

http://www.scannernet.nl/phocadownload/ ... 100_nl.pdf
voor de gebruiksaanwijzing. Ik wist niet eens dat die er in het Nederlands was!

Gebruikersavatar
ChrisKris
Berichten: 13
Lid geworden op: 24 aug 2018, 21:59

Re: Programmeren van de Yupiteru mvt 7100

#4 Bericht door ChrisKris »

PA0LMD schreef:Aangezien de gebruiksaanwijzing makkelijk te vinden is op internet zou ik zeggen ; lees die eens, scheelt veel vragen.
Daar gaat het hem juist om , deze manuals zowel de Nederlandse als de Engelse die ietsje meer uitgebreid is zijn niet ECHT duidelijk en veroorzaken verwarring (zie eerdere klachten hiervan leden .

Plaats reactie