hallo hallo hoe kan dit

Hier staan belangrijke mededelingen. Activiteiten en electronicatopics horen in een andere rubriek thuis.
Forumregels
Plaats hier uitsluitend belangrijke mededelingen. Elektronicatopics en activiteiten horen hier niet thuis. Daar is zijn afzonderlijke rubrieken voor.
Bericht
Auteur
jan58
Berichten: 447
Lid geworden op: 28 jan 2010, 21:23

Re: hallo hallo hoe kan dit

#16 Bericht door jan58 »

Ach ja,we zijn allemaal van die brave mensen.
We rijden nooit te hard.
We negeren nooit een rood stoplicht.
We letten altijd goed op in het verkeer:
geen telefoon in de hand bellen tijdens rijden.
..........................................enzenz!!!!!!
Wij brave burger zijn roomser dan de paus.
Nou ik beken........hahaha.
Oja AT is druk op mastenjacht van de 3 meter piraten,dus zal nog wel even
duren voor ze handige Harry...... of was nou Henk te pakken hebben.

Gr jan

Gebruikersavatar
PA3DAT
Berichten: 6253
Lid geworden op: 21 sep 2008, 08:08
Roepletters: PA3DAT
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: hallo hallo hoe kan dit

#17 Bericht door PA3DAT »

Wanneer je call misbruikt wordt weet je vrijwel nooit wie dat gedaan heeft. Hier gaat
het om iemand waarvan het lijkt of ie twee calls gebruikt, en daar ook gewoon voor
uitkomt. Zie de door TS genoemde link naar mijn forum op de vorige pagina. Vreemd.

Misschien onder het motto: "ik doe dat al jaren en niemand zegt er wat van..."
Of misschien de eigen N-call voor 10, 20 en 40m, en andermans F-call voor de
overige banden en de buitenlandse campervakanties?

Ik ken 'm al jaren, uit mijn forum, en zal 'm een pb'tje sturen met een link naar dit
forum.

Gedaan! Misschien dat hij hier zelf nog wat over te zeggen heeft...
73 de Aloys PA3DAT / PA6D / 5P4W / KE2CZI

Gebruikersavatar
PD7HB
Berichten: 348
Lid geworden op: 21 aug 2016, 17:28
Roepletters: PD7HB
Locatie: Zaanstad

Re: hallo hallo hoe kan dit

#18 Bericht door PD7HB »

PD0SBR de voormalige call van Harry Bisschop de huidige PA4HB.

De call PA4HB is tot december 2015 door mij gebruikt, hoe dat was geregeld met de voormalige registratiehouder laat ik in het midden. In 2015 is de call PA4HB opgeheven en op 29 december kreeg ik bezoek van het AT wat resulteerde in een in beslagname van de aanwezige apparatuur, niet vreemd natuurlijk maar verder een leuk gesprek met de heren gehad en de twee agenten van politie die er bij aanwezig waren zijn na vijf minuten vertrokken. De heren van het AT adviseerde mij om toch maar op te gaan voor een registratie en uiteraard heb ik dat advies gevolgd, in mei 2016 ben ik zowel voor N als voor F opgegaan en ik slaagde voor N met één fout en zakte voor F met 2 fouten te veel.

Omdat ik voor de rechtszaak was geslaagd heeft de officier van justitie op 16 juni 2016 besloten dat ik mijn spullen terug kreeg en hij verder niet tot vervolging overging. Een week later heb ik na afspraak met het AT in Amersfoort mijn spullen weer kunnen ophalen.

PD0SBR slaagde voor zijn F in 2017 ruim anderhalf jaar na dat ik voor mijn N was geslaagd en heeft mij bestookt met e-mails die steevast begonnen met de aanhef "CALL PIRAAT" de inhoud ervan vol taalfouten en de meest idiote verwensingen zijn niet voor herhaling vatbaar. Het komt er op neer dat ik ZIJN roepletters misbruik, echter deze zijn in december 2015 bij mij de "kliko" ingegaan.

PD0SBR / PA4HB blijft echter doorgaan op iets dat speelde voor december 2015, ik weet niet wat hij daarmee wil bereiken maar voor mij is dit verleden tijd. Als dit in mijn geval zou zijn voorgekomen met de call PD7HB dan had ik hem bij het AT veranderd in PD7HBZ met de Z van Zaanstad als toevoeging. Ik wilde eerst helemaal niet inhoudelijk reageren maar voor de goede orde toch maar gedaan.

Goede tip voor Harry Bisschop: Ga verder met je leven en val mij verder niet meer lastig en val er ook andere niet meer mee lastig.
Icom 7300, Icom 7100 met LDG IT-100 tuner, Icom ID-5100, Icom IC-E92D

PE9E
Berichten: 77
Lid geworden op: 13 jan 2013, 14:15
Roepletters: PE9E
Locatie: JO32BC

Re: hallo hallo hoe kan dit

#19 Bericht door PE9E »

@pd7hb
Ik heb het verhaal een tijdje gevolgd.
Het verdient respect dat je dit verhaal hebt geplaatst op het forum.

PA8MC
Berichten: 209
Lid geworden op: 19 sep 2018, 09:48

Re: hallo hallo hoe kan dit

#20 Bericht door PA8MC »

PD7HB schreef:Ik wilde eerst helemaal niet inhoudelijk reageren maar voor de goede orde toch maar gedaan.
En dat getuigt van moed en beschaving (in tegenstelling tot wat de zgn. pd0sbr hier allemaal ventileert). Met respect!

Gebruikersavatar
PA3DAT
Berichten: 6253
Lid geworden op: 21 sep 2008, 08:08
Roepletters: PA3DAT
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: hallo hallo hoe kan dit

#21 Bericht door PA3DAT »

Bedankt Henk, duidelijk!

Dus de topicstarter, PD0SBR is in feite Harrie Bisschop PA4HB zélf!
En hij gebruikt zijn oude call, die niet meer bij het AT, noch bij QRZ.com geregistreerd staat, om hier anoniem
te posten en andere mensen zwart te maken. Dát weten we dan nu ook.

Ook weer opgelost, met respect voor Henk PD7HB.
73 de Aloys PA3DAT / PA6D / 5P4W / KE2CZI

pd0sbr
Berichten: 162
Lid geworden op: 17 apr 2013, 23:17

Re: hallo hallo hoe kan dit

#22 Bericht door pd0sbr »

Ik denk dat het toch een beetje anders in elkaar zit ik kan me nergens meer aanmelden om dat onze lieve Henk dat al gedaan heeft met mij call en dat is het probleem Deze respectvolle man heeft met de call pa4hb overal aangemeld nu kan ik niks meer begingen .Zo ik al hem een paar keer heb gevraag haal die aanmeldingen gewoon weg maar niet doen hoor .
Nu kom het volgen de probleem ook nog voor .Stel pa3??? heeft de pacc contest gewonnen maar in het log komt meneer henk ook voor met de call PA4HB maar dan als piraat dan is dit log ongeldig hoe Verkaart men dat dus Pa3??? heeft dan niet gewonnen want men mag geen piraten werken is maar een idee Dus ik denk dat meneer Henk meer problemen heeft veroorzaakt dat hem lief is

Gebruikersavatar
PD7HB
Berichten: 348
Lid geworden op: 21 aug 2016, 17:28
Roepletters: PD7HB
Locatie: Zaanstad

Re: hallo hallo hoe kan dit

#23 Bericht door PD7HB »

Ik zou het zeer op prijs stellen als je hiermee zou stoppen, je verziekt hier de sfeer op het forum, zoals ik aangaf dit is iets uit 2015 ver voor jij de call PA4HB registreerde. Ook de filmpjes op youtube waar je naar refereert stammen uit 2012 en ik zal maar niet schrijven hoe jij Edwin PA1ED hebt benaderd over deze oude filmpjes want daar lusten de honden geen brood van, voor hem ook een reden deze te laten staan. Ook de dreigementen met een advocaat en de hoge kosten die ik zou moeten betalen omdat ik JOU call zou hebben misbruikt gaan natuurlijk nergens over, in 2015 en daar voor was dit helemaal niet een door jou geregistreerde call.

Ik zou het waarderen als de moderators dit topic op slot zetten of volledig verwijderen.
Icom 7300, Icom 7100 met LDG IT-100 tuner, Icom ID-5100, Icom IC-E92D

pd0sbr
Berichten: 162
Lid geworden op: 17 apr 2013, 23:17

Re: hallo hallo hoe kan dit

#24 Bericht door pd0sbr »

PD7HB ik ga net zo lang door dat jij die aanmeldingen weg haal en zo dat ik mij gewoon kan registreren en zoek alles uit om goed ondersteunt pakket te krijgen

En jij bent de gene die fout is of geweest en ga nu niet doe dat jij de gebeten hond bent dus werk nu gewoon mee dan zal het misschien op gelost worden Pd0sbr nu Pa4hb
dit zich op de meeste logs niet kan aanmelden door meneer henk

Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7089
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Re: hallo hallo hoe kan dit

#25 Bericht door PE2AAB »

Wat ik niet snap; hoezo zou PD7HB de call PA4HB hebben geregistreerd? Dat klinkt toch niet logisch?
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

raovinge
Berichten: 107
Lid geworden op: 05 aug 2011, 19:04
Roepletters: PG4R
Locatie: Rolde

Re: hallo hallo hoe kan dit

#26 Bericht door raovinge »

Wat een gezeur eigenlijk, de call was officieel uitgegeven eerder als ik het goed begrijp. Werd gebruikt door iemand zonder licentie met medeweten van. Dit mag niet maar alla. Opnieuw uitgegeven call's geven altijd het risico dat ze overal gebruikt zijn om in te loggen. Da's dan jammer ga naar site AT wijzig je call einde probleem. Hoef je niemand te dwingen of te bedreigen en iedereen blij.
'73 PG4R

Gebruikersavatar
pa0ejh
Berichten: 1889
Lid geworden op: 05 mei 2008, 13:23
Roepletters: PA0EJH
Locatie: Brunssum

Re: hallo hallo hoe kan dit

#27 Bericht door pa0ejh »

Wat ik uit het verhaal begrijp is dat Henk PD7HB in het verleden heeft ge-piraat onder de Call PA4HB.

Zich ook als zodanig op diverse Site's heeft aangemeld onder de Call PA4HB...

Ik heb op dit Forum gezocht naar PA4HB, en kom diverse Topic's tegen waarin die Call wordt genoemd zoals de TET Antenne en nog andere...

Ook zie ik Topics onder de naam Pietje20, terwijl in de text Henk PA4HB wordt vermeld, dus is vermoedelijk de Call PA4HB op dit Forum veranderd in Pietje20, terwijl Henk nu PD7HB is, kunt U het nog volgen?

Henk doet zich nu voor als de brave Hendrik, maar zo simpel ligt het niet om te zeggen dat dat nu achter hem ligt, de 'schade' is door hem veroorzaakt. Ruim die dan ook op als je een vent bent.

In de Leden lijst vind ik PA4HB niet, die is niet op Call gesorteerd, althans ik vind hem niet, dus Harry PD0SBR/PA4HB verander op dit Forum je Call in PA4HB en mocht dat niet lukken, neem dan contact op met de beheerder(s).
73's Egbert PAØEJH. Licensed since 1971.
En meer dan 50 Jaar radio-actief

Gebruikersavatar
PD7HB
Berichten: 348
Lid geworden op: 21 aug 2016, 17:28
Roepletters: PD7HB
Locatie: Zaanstad

Re: hallo hallo hoe kan dit

#28 Bericht door PD7HB »

Henk doet zich nu voor als de brave Hendrik, maar zo simpel ligt het niet om te zeggen dat dat nu achter hem ligt, de 'schade' is door hem veroorzaakt. Ruim die dan ook op als je een vent bent.
Egbert, welke schade?

We spreken over iets dat zich voor eind 2015 heeft afgespeeld en om nu te zeggen dat ik mij voordoe als "brave Hendrik" vind ik erg simpel gedacht. De meeste zaken uit de periode van voor eind 2015 zijn verwijderd echter heb ik geen invloed op zaken die door andere online zijn gezet. Dat PD0SBR zijn call PA4HB ruim anderhalf jaar later heeft geregistreerd daar kan ik helaas niets aan veranderen. Ik heb eigenlijk ook helemaal geen zin om hier verder over door te gaan vooral ook omdat sporen die nou eenmaal op het internet staan onmogelijk allemaal te verwijderen zijn.
Icom 7300, Icom 7100 met LDG IT-100 tuner, Icom ID-5100, Icom IC-E92D

on4avt
Berichten: 1501
Lid geworden op: 12 jan 2011, 13:48

Re: hallo hallo hoe kan dit

#29 Bericht door on4avt »

Had er dan maar niet aan moeten beginnen. Je bent schuldig en je weet het. Ruim je boel op!

Gebruikersavatar
PA1AIS
Berichten: 2051
Lid geworden op: 18 okt 2017, 05:37
Locatie: Nijedinges
Contacteer:

Re: hallo hallo hoe kan dit

#30 Bericht door PA1AIS »

PE2AAB schreef:Wat ik niet snap; hoezo zou PD7HB de call PA4HB hebben geregistreerd? Dat klinkt toch niet logisch?
PD7HB heeft de call PA4HB misbruikt om te kunnen piraten en vervolgens onder deze valselijke call allerlei account gemaakt op diverse websites.
PD7HB is daar al een tijd mee gestopt van hogerhand.

PD0SBR heeft de full license gehaald en zijn call veranderd in PA4HB en komt er nu achter dat er overal nog accounts zijn die valselijke PA4HB destijds aangemaakt heeft.

(ex)PD0SBR heeft verzocht aan PD7HB om deze accounts te beindigen, op te heffen etc., en daar gaat het nu mis.
If you think education is expensive, try ignorance. (Derek Bok)

https://www.zendamateur-marktplaats.nl/

1977 PD0FFM / 1979 PE1DHI / 2017 PA1AIS JO23ta

Plaats reactie