hallo hallo hoe kan dit

Hier staan belangrijke mededelingen. Activiteiten en electronicatopics horen in een andere rubriek thuis.
Forumregels
Plaats hier uitsluitend belangrijke mededelingen. Elektronicatopics en activiteiten horen hier niet thuis. Daar is zijn afzonderlijke rubrieken voor.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
PA3DJS
Berichten: 2494
Lid geworden op: 04 mei 2014, 16:41
Roepletters: PA3DJS
Locatie: Maarssen
Contacteer:

Re: hallo hallo hoe kan dit

#46 Bericht door PA3DJS »

De draad nogeens doorgelezen, een dubbel tot onaangenaam gevoel blijft, en ik krijg een associatie met rijdende rechter zaken.

@PD0SBR: Het had netter geweest om vanaf het begin je kenbaar te maken als PA4HB, en niet hier te "werken" onder een roepnaam die je niet (meer) hebt. Je kunt weten dat dit op dit forum niet wordt gewaardeerd (zie http://zendamateur.com/viewtopic.php?f=41&t=2670 ). Je handelwijze wekt op mij de indruk dat je de meningvorming onder de bezoekers wat wilt sturen.

@PD7HB: Fouten uit het verleden, al sta je niet meer achter de toen gemaakte keuzes, blijven je nog weleens achtervolgen. Je bent er juridisch goed vanaf gekomen. Het lijkt duidelijk dat je van het verleden afstand genomen hebt en uitsluitend zelfstandig werkt onder PD7HB. Ik hoop dat je alle mogelijke medewerking verleent hebt, of indien nodig nog gaat verlenen om PA4HB (Harry) de ruimte te gunnen op het Internet.

@beiden:
Even zo lezende, is de sfeer tussen jullie verre van optimaal om de hakken UIT het zand te krijgen. Tcoh hoop ik dat jullie een keer bij elkaar komen om de "overlast" (wederzijds) voor nu en in de toekomst tot nagenoeg nul te krijgen.

Solostar
Berichten: 95
Lid geworden op: 16 jul 2015, 12:11

Re: hallo hallo hoe kan dit

#47 Bericht door Solostar »

Wijze woorden uitgesproken door bovenstaande Forumgebruiker.

NU tijd voor een slotje, heren controleurs.......
Dat geeft enige rust.... :mrgreen:

Plaats reactie