PE1DQO SK

Hier staan belangrijke mededelingen. Activiteiten en electronicatopics horen in een andere rubriek thuis.
Forumregels
Plaats hier uitsluitend belangrijke mededelingen. Elektronicatopics en activiteiten horen hier niet thuis. Daar is zijn afzonderlijke rubrieken voor.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
DK1NL
Berichten: 346
Lid geworden op: 22 jan 2011, 17:19
Roepletters: DK1NL
Locatie: Selfkant - Tüddern (D)
Contacteer:

PE1DQO SK

#1 Bericht door DK1NL »

Vanochtend is Paul een goede vriend en mede amateur na een kort ziekbed overleden.

Paul heeft mij dik 40 jaar geleden besmet met het radiovirus en zijn samen de cursus bij Ton v/d Schoot in Maastricht gaan volgen.
In 1979 hebben we examen gedaan en sindsdien met tussenpauzen actief geweest in het radioamateur wereldje.

Ik wens zijn familie, vrouw en kinderen veel sterkte.
73 Marcel DK1NL
QRZ: https://www.qrz.com/db/DK1NL

0000
Berichten: 222
Lid geworden op: 30 jan 2017, 13:00

Re: PE1DQO SK

#2 Bericht door 0000 »

DK1NL schreef:Vanochtend is Paul een goede vriend en mede amateur na een kort ziekbed overleden.

Paul heeft mij dik 40 jaar geleden besmet met het radiovirus en zijn samen de cursus bij Ton v/d Schoot in Maastricht gaan volgen.
In 1979 hebben we examen gedaan en sindsdien met tussenpauzen actief geweest in het radioamateur wereldje.

Ik wens zijn familie, vrouw en kinderen veel sterkte.
Lieve Paul,
ja, ik mis je :(

..door jou ben ik ooit in het radioamateurisme wereldje geraakt, zelfde tijdstip Marcel
jij hebt mij inzichten gegeven, zo ook je ouders, vader en moeder!

..we hadden een gezamelijke 3m fm zender, 2 locaties, deelden dezeldfe muziek 'Radio Rauhaus 107.1 fm
bezochten beide obscure concerten begin '80, in Maastricht, ..later werden deze bands vrij bekend

'n tijd uit het oog verloren, ivm verhuiziing andere activiteiten,
ik heb je nog gemaild, wij hebben later nog 'n kortstondig konakt gehad, puur interesse

hoe gaat het met je?


maar Paul,
ik mis je,

ik was met Marcel op je uitvaart,
zoveel mensen, allerlei ..ik wist al, de 1e keer dat ik je zag, jij bent een speciaal iemand!
had 't niet mis
qrz.c/db/PA5E

Plaats reactie