geen zendamateurs info op de hobby beurs in leeuwarden

Hier staan belangrijke mededelingen. Activiteiten en electronicatopics horen in een andere rubriek thuis.
Forumregels
Plaats hier uitsluitend belangrijke mededelingen. Elektronicatopics en activiteiten horen hier niet thuis. Daar is zijn afzonderlijke rubrieken voor.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
joop220
Berichten: 204
Lid geworden op: 10 nov 2012, 19:43

geen zendamateurs info op de hobby beurs in leeuwarden

#1 Bericht door joop220 »

geen zendamateurs info op de hobby beurs in leeuwarden .
vroeger was dat wel eens het geval .
maar nu helemaal niks ,jammer :( :(

Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7089
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Re: geen zendamateurs info op de hobby beurs in leeuwarden

#2 Bericht door PE2AAB »

Kun je daar volgend jaar met een stand gaan staan! Het probleem van de vergrijzing is dat er ook minder mensen zijn die dit kunnen/willen doen.
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

Gebruikersavatar
PA3JMS
Berichten: 542
Lid geworden op: 15 mar 2010, 19:48
Roepletters: PA3JMS
Locatie: Ridderkerk

Re: geen zendamateurs info op de hobby beurs in leeuwarden

#3 Bericht door PA3JMS »

Zie niet zo in wat vergrijzing te maken heeft met willen en kunnen. Ik ben al geruime tijd grijs. :wink: Kijk maar op qrz.com. En nu komt de dood doener. Als ik tijd zou hebben zou ik dit best willen. En wanneer heb ik tijd als ik met pensioen ga. :lol:

Op zich is het idee niet slecht en zou iets voor de PR commissie van de VERON kunnen zijn om over na te denken. Ook de lokale verenigingen zouden hier actief een rol in kunnen spelen. Zij hebben immers beter zicht op alle evenementen in hun regio.

Tegenwoordig worden er ook maker fairs gehouden. Een soort hobby beurs maar dan veel breder van opzet. In Amerika staan daar ook vaak amateurs. Lijkt me de plek om als Zendamateurs (doe het zelf) techniek te laten zien. En dan in de ruimste zin.

Ik zal dit op een club avond toch eens ter spraken brengen. Je weet maar nooit of mensen dit leuk zouden vinden om te doen.
73 Jan

Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7089
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Re: geen zendamateurs info op de hobby beurs in leeuwarden

#4 Bericht door PE2AAB »

De vergrijzing zorgt ervoor dat men op hoge leeftijd dat hele gesjouw niet meer voor elkaar krijgt.
De 'oudere' garde had meestal wel de mogelijkheid om wat tijd vrij te maken om zo'n stand te bemannen. In de huidige samenleving zie je dat man én vrouw werken en dat op het moment dat er eigenlijk stands bemand moeten worden, er dan schaarse quality time voor het gezin is.

Dit is geen verwijt ofzo maar zo gaat het nu eenmaal.

Wellicht dat Joop220 volgend jaar de stoute schoenen aan kan trekken en zélf een stand te gaan bemannen! De Veron heeft een uitgebreid pakket met folders en info ter beschikking voor dit soort doeleinden.

Maar goed; ik weet wat men nu denkt; de beste stuurlui staan aan wal.
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

Plaats reactie