coax veenstra

Hier staan belangrijke mededelingen. Activiteiten en electronicatopics horen in een andere rubriek thuis.
Forumregels
Plaats hier uitsluitend belangrijke mededelingen. Elektronicatopics en activiteiten horen hier niet thuis. Daar is zijn afzonderlijke rubrieken voor.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
pa3hgl
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 mar 2014, 18:00

coax veenstra

#1 Bericht door pa3hgl »

naar wat heen en weer gesteggel over tekort geleverde coax kabel was het stil van uit veenstra.
maar van morgen stond de postbode in eens voor de deur met een paket van veenstra.
Toch nog op gelost zelf ook maar wat water bij de wijn gedaan en tekort geleverd stuk op mijn kosten retour gestuurd.
dus als nog netjes opgelost pluim voor veenstra en weer terug op nr 1 bij mij

xxxx
Berichten: 1623
Lid geworden op: 22 mar 2009, 11:53

Re: coax veenstra

#2 Bericht door xxxx »

Goh, en en het verbaast mij niks.
Had van Veenstra ook niks anders verwacht.

Gr Jelle

Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7089
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Re: coax veenstra

#3 Bericht door PE2AAB »

Plaats dit bericht anders even in het betreffende topic. Iedereen die dat leest kan dan ook zien dat het verhaal netjes is opgelost.
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

andre
Berichten: 2468
Lid geworden op: 19 jun 2007, 23:59
Contacteer:

Re: coax veenstra

#4 Bericht door andre »

Eind goed, al goed.

Ik had ook een rol van 50 meter gekocht bij Kusch(Veenstra) in Rosmalen, maar heb eigenlijk niet veel zin om dat nu al te gaan nameten.
Ik hoop dan ook dat wanneer in het voorjaar blijkt eea niet te kloppen qua lengte, het ook geen probleem gaat worden.

Klein verschil, ik woon in het geheel niet in de buurt van het Hoge Noorden....


Laatst omhoog gehaald door pa3hgl op 17 apr 2018, 21:41.
Een postzegelverzamelaar en zendamateur hebben een ding gemeen...bang voor wind!

Plaats reactie