Digitale repeater Motorola DR3000

Allerlei informatie en nieuwtjes over de diverse repeaters.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Disseldorp
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 mar 2008, 16:37
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Digitale repeater Motorola DR3000

#1 Bericht door Disseldorp »

De DR3000 is niet goedgekeurd omdat er geen uitluister functie opzit dus ik ben op zoek naar iemand die dat kan realiseren

Theo

Re: Digitale repeater Motorola DR3000

#2 Bericht door Theo »

Disseldorp schreef:De DR3000 is niet goedgekeurd omdat er geen uitluister functie opzit dus ik ben op zoek naar iemand die dat kan realiseren
Joh, en ook prima aan de band :D
Waar gaat het over?
Wil best Google gebruiken, maar even wat meer info.
Wat, waarvoor, en wie is U ?

Groeten,
Theo

PA2LAD
Berichten: 2302
Lid geworden op: 27 mei 2008, 17:32
Locatie: Dordrecht

Re: Digitale repeater Motorola DR3000

#3 Bericht door PA2LAD »

Ik heb even opgezocht dat het een nieuw model repeater is met het Motorola MOTOTRBO systeem. Als het gaat om een repeater in professionele radionetwerken: ja die moet verplicht uitluisteren op de zendfrequentie of er al een andere repeater in de lucht staat en wachten tot de frequentie vrij is alvorens hij zelf mag gaan zenden. De analoge repeater van Kenwood TK 751 b.v. kan dat ook niet en kan dus in Nederland ook niet beroepsmatig ingezet worden. Voor amateur gebruik geldt die uitluisterverplichting niet.

Disseldorp
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 mar 2008, 16:37
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Digitale repeater Motorola DR3000

#4 Bericht door Disseldorp »

Disseldorp schreef:De DR3000 is niet goedgekeurd omdat er geen uitluister functie opzit dus ik ben op zoek naar iemand die dat kan realiseren
Ik wil de repeater professioneel gaan inzetten en ik vroeg me daarom af of iemand de repeater door het toevoegen van bv een mobilofoon

Plaats reactie