Verzenddatum kaarten nederlandse jota stations?

Alles wat betrekking heeft op jeugdactiviteiten, waaronder Scouting/JOTA/JOTI, etc
Plaats reactie
Bericht
Auteur
pe1hzg
Berichten: 908
Lid geworden op: 09 nov 2006, 10:23
Locatie: Eindhoven

Verzenddatum kaarten nederlandse jota stations?

#1 Bericht door pe1hzg »

Wellicht niet het politiek correcte, maar zeker het best geinformeerde forum over de komende JOTA:
Weet iemand wat de verzenddatum is van de kaarten van de JOTA die dit jaar verzonden worden?

Mensen beginnen "naar de blokhut te komen" en komen dan niet meer thuis maar overnachten op de blokhut.
Het zou erg, erg prettig zijn als ik wist wanneer onze kaart bezorgd zou moeten zijn?

Geert Jan

PA1BVH
Berichten: 334
Lid geworden op: 14 sep 2007, 19:05
Roepletters: PA1BVH
Locatie: Riel
Contacteer:

Re: Verzenddatum kaarten nederlandse jota stations?

#2 Bericht door PA1BVH »

Hoi Geert Jan,

Op de Facebook pagina van JOTA-JOTI stond gisteren een berichtje dat ze net klaar waren met alles in enveloppe steken en postzegels plakken.

Bart
member of:PI4SBR

Gebruikersavatar
elsinga
Moderator
Berichten: 3123
Lid geworden op: 17 mar 2008, 15:05
Roepletters: PC5E
Locatie: Heerenveen (JO22xx)
Contacteer:

Re: Verzenddatum kaarten nederlandse jota stations?

#3 Bericht door elsinga »

Ik had een mailtje dat ze vandaag op de post zouden gaan.
www.PC5E.nl, Robert Elsinga, communicatie enthousiasteling, zendamateur (PC5E/WC5E/SP20EJ), scannerluisteraar, lokaal/regionaal/nationaal/internationaal scout, IT Security Expert
Icom IC7300, Icom IC-7000, X50N (14m asl), Diamond WD330S (sloper, 6-12m asl), Kenwood TH-F7E, 2x Anytone AT-D578UV (base, mobile), 3x Anytone AT-D878UV, MMVDM duplex hotspot, 20x Baofeng BF888S.
Op mijn site o.a. Examenuitwerking N/F, Scannerfrequenties NL e.o, Beginnen met DMR, DMR codeplug maken

pe1hzg
Berichten: 908
Lid geworden op: 09 nov 2006, 10:23
Locatie: Eindhoven

Re: Verzenddatum kaarten nederlandse jota stations?

#4 Bericht door pe1hzg »

elsinga schreef:Ik had een mailtje dat ze vandaag op de post zouden gaan.
Dank je. Bij ons is het probleem dat hetwerk verdeeld is en degene die de kaart nodig heeft (ik) niet dezelfde is die zich ingeschreven heeft. Met zes zendamateurs binnen de groep en nog zes helpers is het lastig als dit soort info alleen naar de inschrijver gaat, bij ons is dit iemand die de hele dag in de toren heeft staan pionieren...

Rick's kaartservice, en de servicekring kaartservice, was prettiger voor ons want dan was het ding al een paar dagen in het bezit geweest. Puntje evaluatie, maar ik begrijp de uitdagingen die de organisatie gehad heeft..

Geert Jan

PA1BVH
Berichten: 334
Lid geworden op: 14 sep 2007, 19:05
Roepletters: PA1BVH
Locatie: Riel
Contacteer:

Re: Verzenddatum kaarten nederlandse jota stations?

#5 Bericht door PA1BVH »

Vandaag 2 enveloppen gevonden in de brievenbus, dus ik denk dat de kaart ook bij jullie binnen moet zijn!

Succes met de opbouw en hopelijk tot werkens komend weekend.

Bart PA1BVH / PI4SBR/J
member of:PI4SBR

Gebruikersavatar
elsinga
Moderator
Berichten: 3123
Lid geworden op: 17 mar 2008, 15:05
Roepletters: PC5E
Locatie: Heerenveen (JO22xx)
Contacteer:

Re: Verzenddatum kaarten nederlandse jota stations?

#6 Bericht door elsinga »

Vandaag is de kaart ook aangekomen bij onze officiele organisator (het bestuur). Die ligt morgen dus op het clubhuis. :)
www.PC5E.nl, Robert Elsinga, communicatie enthousiasteling, zendamateur (PC5E/WC5E/SP20EJ), scannerluisteraar, lokaal/regionaal/nationaal/internationaal scout, IT Security Expert
Icom IC7300, Icom IC-7000, X50N (14m asl), Diamond WD330S (sloper, 6-12m asl), Kenwood TH-F7E, 2x Anytone AT-D578UV (base, mobile), 3x Anytone AT-D878UV, MMVDM duplex hotspot, 20x Baofeng BF888S.
Op mijn site o.a. Examenuitwerking N/F, Scannerfrequenties NL e.o, Beginnen met DMR, DMR codeplug maken

pe1hzg
Berichten: 908
Lid geworden op: 09 nov 2006, 10:23
Locatie: Eindhoven

Re: Verzenddatum kaarten nederlandse jota stations?

#7 Bericht door pe1hzg »

Update: "dankzij" een enorme plensbui, waardoor onze bouwers de toren uitgespoeld zijn en van thuis droge kleren gebracht zijn, hebben we de kaart inmiddels ook. Hopelijk volgend jaar ietsje eerder, maar een gegeven k^Hpaard kijk ik niet in de bek..

Geert Jan

Plaats reactie