Bellen schaadt cellen

Alles wat betrekking heeft op ElektroMagnetische Compatibiliteit
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
PE9ZZ
Berichten: 1239
Lid geworden op: 06 nov 2010, 18:00
Roepletters: PE9ZZ
Locatie: Amsterdam (JO22KI)
Contacteer:

Re: Bellen schaadt cellen

#31 Bericht door PE9ZZ »

Ja, want aluhoedjes helpen er wel tegen! Ook wel een beetje tegen ioniserende straling, dus twee vliegen in één klap! Overigens helpen hazmatsuits wel erg goed tegen contaminatie.

Tjerk, 9ZZ

Gebruikersavatar
pe1rdp
Berichten: 694
Lid geworden op: 22 dec 2006, 23:46
Roepletters: pe1rdp
Locatie: Veldhoven
Contacteer:

Re: Bellen schaadt cellen

#32 Bericht door pe1rdp »

PE9ZZ schreef:Ja, want aluhoedjes helpen er wel tegen! Ook wel een beetje tegen ioniserende straling, dus twee vliegen in één klap! Overigens helpen hazmatsuits wel erg goed tegen contaminatie.

Tjerk, 9ZZ
Bij gebrek aan aluminium folie, helpt het plaatsen van een vergiet op je hoofd ook.
Helaas werkt dit weer niet meer zodra 5G op de microgolven wordt uitgerold.
Deze frequenties stralen namelijk 5 keer zo hard; de krachten zijn tenslotte 5G.
Bijlagen
trump2.jpg
73 Arno - PE1RDP - Veldhoven - JO21QK
http://www.qsl.net/pe1rdp/
https://www.twitter.com/pe1rdp/

Gebruikersavatar
PA3DJS
Berichten: 2494
Lid geworden op: 04 mei 2014, 16:41
Roepletters: PA3DJS
Locatie: Maarssen
Contacteer:

Re: Bellen schaadt cellen

#33 Bericht door PA3DJS »

Doet mij meer denken aan een aanhanger van de Kerk van het Vliegend Spaghetti Monster.

Gebruikersavatar
PE9ZZ
Berichten: 1239
Lid geworden op: 06 nov 2010, 18:00
Roepletters: PE9ZZ
Locatie: Amsterdam (JO22KI)
Contacteer:

Re: Bellen schaadt cellen

#34 Bericht door PE9ZZ »

Ik kan met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid wel stellen dat Trump geen pastafarian is.

Tjerk, 9ZZ

Gebruikersavatar
KHoos
Berichten: 149
Lid geworden op: 09 apr 2013, 08:29
Roepletters: PE4KH
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Bellen schaadt cellen

#35 Bericht door KHoos »

PA3CQN schreef:Misschien moeten we op die aluhoedjes-sites eens een opmerking plaatsen over de pulsvormige PLC signalen hebben, die
via de bedrading in huis een enorme invloed op de cellen hebben ....
En gelijk de oplossing: https://www.conrad.nl/p/renkforce-pof-t ... 0-m-409984 met in de omschrijving:
Geen afstraling (elektrosmog)
Koos van den Hout callsign PE4KH

PA0CMU
Berichten: 628
Lid geworden op: 31 dec 2005, 15:18
Roepletters: PA0CMU
Locatie: Breda

Re: Bellen schaadt cellen

#36 Bericht door PA0CMU »

Uitverkocht!
Carel
BQC-762 | CTC-1941 | NTC-076


Gebruikersavatar
PA3DAT
Berichten: 6253
Lid geworden op: 21 sep 2008, 08:08
Roepletters: PA3DAT
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Bellen schaadt cellen

#38 Bericht door PA3DAT »

Goed artikel(tje). Ik kan me ook vinden in de slot-paragraaf:
Niet iedereen deelt die zorgen over 5G. Remco Westerink, neurotoxicoloog aan de Universiteit Utrecht, is genuanceerder in zijn oordeel. ‘We hebben in Nederland altijd heel veel moeite met het accepteren van onzekerheid. Het is erg moeilijk om aan te tonen dat iets 100% veilig is. Op basis van de huidige studies is op dit moment geen eenduidige conclusie te trekken’, zegt Westerink. ‘Effecten op de huid zijn mogelijk, maar liggen gezien de huidige veldsterkte niet voor de hand. Omdat er veel zendmasten komen, kan elke zendmast op een lagere intensiteit werken. Dat verkleint dus ook de intensiteit van de de blootstelling en daarmee gezondheidsrisico’s.’
73 de Aloys PA3DAT / PA6D / 5P4W / KE2CZI

Gebruikersavatar
pa3dsc
Berichten: 1166
Lid geworden op: 21 dec 2005, 20:02
Roepletters: pa3dsc
Locatie: Nuenen
Contacteer:

Re: Bellen schaadt cellen

#39 Bericht door pa3dsc »

Het venijn zit niet in de masten, maar in het geen je tegen je oor houdt.
Indien het gevaar al aanwezig is natuurlijk.
Ik had verwacht dat er een epidemie zou zijn uit gebroken onder de tiener mobile gebruikers, maar dat blijft nog even uit.
Zo'n vaart zal het dan blijkbaar weer niet lopen.
Soort van blijven geloven in kabouters tot dat bewezen is dat ze niet bestaan.
Automatiseren gaat sneller, maar duurt langer

Gebruikersavatar
PE9ZZ
Berichten: 1239
Lid geworden op: 06 nov 2010, 18:00
Roepletters: PE9ZZ
Locatie: Amsterdam (JO22KI)
Contacteer:

Re: Bellen schaadt cellen

#40 Bericht door PE9ZZ »

pa3dsc schreef:Ik had verwacht dat er een epidemie zou zijn uit gebroken onder de tiener mobile gebruikers, maar dat blijft nog even uit
Het is al wel doorgedrongen tot de aluhoedjesbrigade. Er wordt intussen een link gelegd met (bepaalde typen) hersentumoren en mobiel bellen. Heb het ergens gelezen, moet de link schuldig blijven maar op de diverse aluhoedjessites is er vast wel wat over te vinden.

Tjerk, 9ZZ

Gebruikersavatar
pa3dsc
Berichten: 1166
Lid geworden op: 21 dec 2005, 20:02
Roepletters: pa3dsc
Locatie: Nuenen
Contacteer:

Re: Bellen schaadt cellen

#41 Bericht door pa3dsc »

Automatiseren gaat sneller, maar duurt langer

PA1WBU
Berichten: 649
Lid geworden op: 21 apr 2013, 16:19
Roepletters: PA1WBU
Locatie: Arnhem

Re: Bellen schaadt cellen

#42 Bericht door PA1WBU »

pa3dsc schreef:Het venijn zit niet in de masten, maar in het geen je tegen je oor houdt.
Indien het gevaar al aanwezig is natuurlijk.
Ik had verwacht dat er een epidemie zou zijn uit gebroken onder de tiener mobile gebruikers, maar dat blijft nog even uit.
Hangt er dan uiteraard weer vanaf hoe lang het zou duren voor de aangerichte schade zich openbaart in een tumor.

Maar goed, voorlopig lijken vroegtijdig versleten duimgewrichten en brillenglazen als jampotbodems t.g.v. het getuur op die kleine schermpjes het grootste risico.

Bellen met een mobiel is voor "grey beards". Denk aan zendamateurs :mrgreen:

Gebruikersavatar
PC1TK
Berichten: 579
Lid geworden op: 09 dec 2013, 11:06
Roepletters: PC1TK
Locatie: oldambt

Re: Bellen schaadt cellen

#43 Bericht door PC1TK »

Daar kan toch geen twijfel over bestaan …. Geen wetenschappelijk onderzoek voor nodig .
Men loopt fietst en rijd over al met zo een ding voor hun snufferd ! Gebruik van een telefoon is derhalve ook oorzaak nummer een bij ongelukken . Al die klappen die men maakt door dat men meer naar het schermpje kijkt als om zich heen .. Dat kan nooit goed zijn voor je hersensellen .

Wellicht ga ik wel te ver , maar ik vermoed soms ook dat telefoon gebruik word bevordert door het ontbreken van hersensellen . Zagen daar gisteren nog een voor beeld van .. Waarschijnlijk Pa die zijn kinderen van A naar B vervoerd . Een hand aan het stuur in de andere de telefoon waar ook zijn ogen op gericht zijn . En gaat zo de bocht door , en moet dan even corrigeren ..Slinger slinger .. maar aandacht blijft bij de telefoon .

Vorig jaar een jonge moeder op de fiets . kinderzitje aan het stuur met daar in haar vrolijke peuter . En ja wel aan het appen . En stuurt zo de berm in komt daar uit en rijd dan zo wat tegen ons aan . Dat gaat dan net aan goed en gaat dan veder met haar telefoon … Dan ontbreken der toch echt een paar hersen cellen .

Radioot
Berichten: 1037
Lid geworden op: 09 aug 2009, 04:47

Re: Bellen schaadt cellen

#44 Bericht door Radioot »

Afbeelding


Plaats reactie