Gokje

Alles wat betrekking heeft op ElektroMagnetische Compatibiliteit
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
SilverArrow
Berichten: 35
Lid geworden op: 08 dec 2013, 18:58

Re: Gokje

#16 Bericht door SilverArrow »

Misschien de ketel inpakken in aluminiumfolie ??
Beter een muisarm dan een apestaartje

Gebruikersavatar
pb1a
Berichten: 413
Lid geworden op: 18 nov 2008, 21:56
Contacteer:

Re: Gokje

#17 Bericht door pb1a »

Ik zou er een stuk kippengaas om heen kunnen doen. Maar het moet ook leuk blijven HI. Voor mij is het ook een uitdaging.
Er komst zoveel "man make noice" qrm op je af. Op 15 40 80 en 160 meter heb ik geheel geen QRM en vanuit mijn tweede huis doet 20 en 40 meter het perfect. Over kippengaas kan ik wel nadenken.
Maar nogmaals ik heb niets te klagen, want mijn buren hebben zelfs alle PLC's uit huis verwijdert
Beter een goeie buur als een verre vriend.

Gr Anne PB1A
Als er is mijn radioshack stof op waait pak ik een stofzuiger om het op te zuigen!!

Radioot
Berichten: 1037
Lid geworden op: 09 aug 2009, 04:47

Re: Gokje

#18 Bericht door Radioot »

EMCees schreef:Als At niet wil handhaven doe je een handhavings verzoek. Geef dit meteen door aan je rechtsbijstand verz. Het voldoen aan een norm zegt namelijk niets over het voldoen aan de wetgeving.
OP een handhavingsverzoek moet AT reageren, zowel een weigering als het niet handhaven zijn vatbaar voor bezwaar beroep en de gang naar de rechter.
Ja dat is zo'n beetje wat je collega JMG ook voorstelde. Dat klinkt allemaal leuk, maar daar gaat erg veel tijd, geld en ergernis in zitten. Zeker als je al (geheel ongevraagd) in aantal andere procedures verwikkeld bent.

Radioot
Berichten: 1037
Lid geworden op: 09 aug 2009, 04:47

Re: Gokje

#19 Bericht door Radioot »


EMCees
Berichten: 411
Lid geworden op: 30 dec 2005, 19:46
Contacteer:

Re: Gokje

#20 Bericht door EMCees »

Ja ik weet hoeveel tijd een handhavingsprocedure kost. Heb het zelf mee gemaakt.

Radioot
Berichten: 1037
Lid geworden op: 09 aug 2009, 04:47

Re: Gokje

#21 Bericht door Radioot »


Plaats reactie