Experiabox!

Alles wat betrekking heeft op ElektroMagnetische Compatibiliteit
Plaats reactie
Bericht
Auteur
PA7RA
Berichten: 221
Lid geworden op: 29 sep 2012, 21:01
Roepletters: PA7RA
Locatie: Bergen op Zoom

Experiabox!

#1 Bericht door PA7RA »

Hallo ik heb sinds 2 jaar KPN en ben al die tijd heb ik dezelfde antenne configuratie voor 80/40/160 een sloper Alpha Delta DX-A en fritzel beam!
Nu heb ik sinds een 2 maanden een hoop problemen met de experiabox.
eerst viel mijn wifi telkens weg na hulp van KPN 3 monteurs een poortwissel in de centrale en een nieuw modem
Dachten we dat alles in orde was helaas tot 5 dagen geleden.
Als ik op 40/80 met 20 wat zit gaat na een tijdje de experiabox op tilt eerst krakend geluid en blokken van het beeld tot dat alles opnieuw moet worden opgestart!
Ik heb al een hoop ferriet rond de kabels gedaan van die klemmen die je er rond kunt klikken maar dit helpt niks!
Dit alles is ontstaan nadat KPN op een vector ring is gegaan dat zei de monteur tenminste!
Dit is om hogere snelheid te kunnen brengen bij de klant.
Hebben jullie dit misschien ook aan de hand gehad of nog beter iemand een oplossing?
Of overstappen op Ziggo??
dat is met Coax maar of dat een oplossing is dat is ook maar de vraag!
:?: :?: :?:
alvast bedankt voor de reactie
groet
Rien, PA7RA

pe5jw
Berichten: 2031
Lid geworden op: 06 dec 2006, 17:47
Roepletters: pe5jw
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Experiabox!

#2 Bericht door pe5jw »

Kan je niet helpen heb het probleem niet (ziggo)

Maar vond de opmerking over vectoring intressant aangezien ik al jaren kabel gebruik en de vernieuwingen op adsl gebied niet echt volg.

>>
Vectoring

Om hogere internetsnelheden mogelijk te maken worden de straatkasten ook voorzien van nieuwe hardware. De gebruikte techniek, Vectoring VDSL (VVDSL), vermindert de nadelige effecten van ruis en lijnlengte. Hierdoor worden snelheden mogelijk tot 100Mb download en 10Mb upload - afhankelijk van de lijnlengte.
<<
https://www.xs4all.nl/verbeteringen/

Mmm benieuwd wat daarvan de impact op hf is.
http://nl.wikipedia.org/wiki/VDSL2
Groet, Joeri

typ en schijf fouten mogen zelf vervangen worden door de onderstaande letters en cijfers:
abcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890

Plaats reactie