Internet via 4G

Dingen die niets met het radioamateurisme te maken hebben.
Bericht
Auteur
Lexie
Berichten: 54
Lid geworden op: 01 mei 2013, 08:59
Roepletters: PD0GFN
Locatie: Den Haag

Re: Internet via 4G

#16 Bericht door Lexie »

Als het goed is heb je twee aderparen op je ISRA zitten, waarvan één paar in gebruik voor ISDN. In principe is het andere aderpaar vrij voor elke andere provider. Zelf kom ik ook af van ISDN van KPN, indertijd waren er maar een paar providers die ADSL over ISDN leverden, waaronder Telfort. Ik heb dus ook een tijd ADSL over ISDN van Telfort gehad. Bij mij is ISDN geruisloos verdwenen omdat ik meegedaan heb met een pilot van Telfort voor VDSL, dat was in één dag bekeken en dat nog in de testfase van VDSL.
Het zou dus zomaar kunnen dat een overstap nu veel makkelijker is als in het verleden. Dat was toen een heel gedoe omdat KPN eerst alles weer terug moest zetten naar de gewone analoge telefoonlijn, met bijbehorende kosten.

Grote vraag is natuurlijk of je ISDN gebruikt voor meerdere telefoonnummers, waarvoor het ooit bedoelt was...

bubbe
Berichten: 200
Lid geworden op: 30 jul 2014, 14:38
Locatie: den ham (ov)

Re: Internet via 4G

#17 Bericht door bubbe »

Je kunt gewoon gebruik maken van je telefoon lijn met adsl er op en is van de meest aanbieders te verkrijgen wij hebben hier in het buiten gebied ook alleen maar telefoon lijn ow ja en zins kort die glasvezel maar is nog niet in gebruik . Maar internet via een g4 dongel zou ik niet aanraden veel trager dan gewoon adsl en je hebt het over bij een bedrijf dus neem ik aan op een industrie gebied en daar heb je op mobile gebruik van dongel's en telefoon nog wel vaak last van storing van andere bedrijven en van al die metalen loodsen .
anytone at-5555 tyt th-9800 baofeng uv-5r 2x baofeng bf-888s uniden ubc125xlt president grand handic 0080 Gpa 27 1/2 daimond X30 daimond X200 7 elements 70cm yagi 3 meter dipole

Plaats reactie