JT-Alert updaten

Alles over de diverse digitale modi.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
PE4BAS
Berichten: 961
Lid geworden op: 25 dec 2005, 23:30
Roepletters: PE4BAS
Locatie: Roodeschool
Contacteer:

JT-Alert updaten

#1 Bericht door PE4BAS »

Ik werk nog met een oude versie van JT-Alert (2.12) maar zou graag updaten omdat de laatste tijd de spots niet meer naar Hamspots worden gestuurd. Ik denk dat het probleem met een update verholpen kan worden...

Echter wat ik ook probeer, ik kan door de virus beveiliging van W10 geen JT-Alert downloaden. Niet de laatste versie en ook geen oudere versie.

Weet iemand hier een oplossing voor?

ON7IR
Berichten: 68
Lid geworden op: 15 feb 2017, 18:09
Roepletters: ON7IR

Re: JT-Alert updaten

#2 Bericht door ON7IR »

Defender tijdelijk uitschakelen is een optie, zie https://nl.wikihow.com/Windows-Defender ... Windows-10
Of een ander antivirus pakket installeren. Ik heb Avast Free al jaren draaien, JTAlert downloaden is geen probleem.

PC1Y
Berichten: 72
Lid geworden op: 17 jan 2014, 17:06
Roepletters: PC1Y
Locatie: Rotterdam

Re: JT-Alert updaten

#3 Bericht door PC1Y »

PE4BAS schreef:Ik werk nog met een oude versie van JT-Alert (2.12) maar zou graag updaten omdat de laatste tijd de spots niet meer naar Hamspots worden gestuurd. Ik denk dat het probleem met een update verholpen kan worden...

Echter wat ik ook probeer, ik kan door de virus beveiliging van W10 geen JT-Alert downloaden. Niet de laatste versie en ook geen oudere versie.

Weet iemand hier een oplossing voor?
ja...jtalert 2.16.1 downloaden , niet opstarten,dan in je virus-scanner een exception of bestanden uitsluit sectie de file jtaler.exe of jt-alert_al.exe van scannen uitsluiten....

daarna pas jt-alert opstarten....wel na elke update weer hetzelfde doen,want dan worden de uitsluitingen weggegood ,althans in mijn Mcafee total protection

73 Peter Pc1Y

Plaats reactie