qsl verzenden in MixW via log

Alles over de diverse digitale modi.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
pa0sjm
Berichten: 513
Lid geworden op: 09 aug 2008, 19:29
Roepletters: pa0sjm
Locatie: Edam

qsl verzenden in MixW via log

#1 Bericht door pa0sjm »

Vanwege een PC uitval heb ik nu MixW op mijn laptop in gebruik. Met de PC kon ik altijd een bevestiging (eQSL)opsturen, nu lukt dat helaas niet. Het venstertje met mijn call en ww verschijnt wel maar het wegzenden gaat niet. Heeft dit iets te maken met Telnet ? Of een andere instelling? Wie kan me helpen? Alles werkt verder in MixW , alleen als ik een gewerkt staion in het log open en klik op send eQSL in het venster qso details dan wordt de qsl niet verzonden.
Internet verbinding is ok, ik meen me te herinneren dat dit iets met Telnet of zoiets te maken heeft.
Graag hulp, met dank !
Ieder meent zijn uil een valk te zijn .
FT757GX, TS700, Condor 16, Condor 46 en Tuners home-made (S-match en Mc Coy).

Gebruikersavatar
pa0sjm
Berichten: 513
Lid geworden op: 09 aug 2008, 19:29
Roepletters: pa0sjm
Locatie: Edam

Re: qsl verzenden in MixW via log

#2 Bericht door pa0sjm »

pa0sjm schreef:Vanwege een PC uitval heb ik nu MixW op mijn laptop in gebruik. Met de PC kon ik altijd een bevestiging (eQSL)opsturen, nu lukt dat helaas niet. Het venstertje met mijn call en ww verschijnt wel maar het wegzenden gaat niet. Heeft dit iets te maken met Telnet ? Of een andere instelling? Wie kan me helpen? Alles werkt verder in MixW , alleen als ik een gewerkt staion in het log open en klik op send eQSL in het venster qso details dan wordt de qsl niet verzonden.
Internet verbinding is ok, ik meen me te herinneren dat dit iets met Telnet of zoiets te maken heeft.
Graag hulp, met dank !
via View >>> Telnet Window zou ik moeten connecten met dxc.pi4cc.nl, maar ik krijg de melding: Cannot connect.
Raar , maar toch waar.
Ieder meent zijn uil een valk te zijn .
FT757GX, TS700, Condor 16, Condor 46 en Tuners home-made (S-match en Mc Coy).

Plaats reactie