DMR codepluggen USA?

Alles over de diverse digitale modi.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
elsinga
Moderator
Berichten: 3119
Lid geworden op: 17 mar 2008, 15:05
Roepletters: PC5E
Locatie: Heerenveen (JO22xx)
Contacteer:

DMR codepluggen USA?

#1 Bericht door elsinga »

Allen,

ik hoop volgende zomer naar de World Scout Jamboree in de USA te gaan als IST'er (wellicht zelfs als zendamateur daar). Dan gaat uiteraard de RT82 mee, want analoog, digitaal, vhf en uhf. Maar goed, die moet dus gevuld worden met repeaters, zowel analoog als digitaal. Nu is repeaterbook.com een prima bron van info, maar de info daar qua talkgroups is niet altijd geweldig. Ligt uiteraard aan de repeater beheerder zelf, maar goed. Ook de dmr-marc.net site levert info over alle aangesloten DMR repeaters, maar daar staat dus geen talkgroup info bij.

Is er een goede bron waar van de US DMR repeaters (aan de oostkust) alle info opgesomd is? Codepluggen zijn er weinig, maar als ik een Tytera codeplug ergens kan weghalen kan ik die wel weer exporteren en importeren.

Op dit moment ben ik bang dat ik gewoon elke DMR repeater langs moet om alle info van de eigen website te halen, als die al te vinden is...
www.PC5E.nl, Robert Elsinga, communicatie enthousiasteling, zendamateur (PC5E/WC5E/SP20EJ), scannerluisteraar, lokaal/regionaal/nationaal/internationaal scout, IT Security Expert
Icom IC7300, Icom IC-7000, X50N (14m asl), Diamond WD330S (sloper, 6-12m asl), Kenwood TH-F7E, 2x Anytone AT-D578UV (base, mobile), 3x Anytone AT-D878UV, MMVDM duplex hotspot, 20x Baofeng BF888S.
Op mijn site o.a. Examenuitwerking N/F, Scannerfrequenties NL e.o, Beginnen met DMR, DMR codeplug maken

Plaats reactie