Welke digimode sw bij gebruik twee verschillende setups?

Alles over de diverse digitale modi.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
PG7VG
Berichten: 349
Lid geworden op: 25 mar 2015, 10:41

Welke digimode sw bij gebruik twee verschillende setups?

#1 Bericht door PG7VG »

Ik heb een Kenwood TS-520 en een TS-480, de TS-480 heeft dan CAT control en dat krijg ik ook werkend onder HRD.
De TS-520 heeft dit natuurlijk niet maar werkte prima via zijn interface en soundcard met Linpsk.

Ik zoek een programma dat bij opstarten vraagt met welke set ik wil gaan werken en dan zijn instellingen zo aanpast.
HRD werkt (volgens mij?!?) uitsluitend met CAT. Daarbij, HRD vind ik wel een " zwaar" programma om mee te werken.

Mixw probeer ik maar daar lijkt de CAT niet te werken, de frequentie van de set wordt niet meegenomen naar het scherm...
Ook begrijp/weet ik niet of ik met de verschillende macro's in Mixw een andere configuratie kan maken voor de ene of andere set....

Heeft iemand een idee welke software ik eigenlijk zoek??
- Twee sets te kiezen in de software waarvan de ene via CAT/soundcard en de andere uitsluitend via de soundcard is te gebruiken. En het gaat in eerste plaats om PSK31.

In ieder geval bedankt voor het lezen .
73, Peter.

Gebruikersavatar
PG7VG
Berichten: 349
Lid geworden op: 25 mar 2015, 10:41

Re: Welke digimode sw bij gebruik twee verschillende setups?

#2 Bericht door PG7VG »

Ik ben eruit.

Digital Master 780 dat bij HRD zit kan wat ik wens. En daarbij hoef ik HRD dan niet op te starten.

Misschien in de toekomst een wat vlotter PCtje neerzetten, dan draait het allemaal soepeler. :wink:
73, Peter.

Plaats reactie