HRD 6.0 (Beta)

Alles over de diverse digitale modi.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Randy
Berichten: 880
Lid geworden op: 18 okt 2011, 23:30
Roepletters: PH4X
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

HRD 6.0 (Beta)

#1 Bericht door Randy »

Hoi,

Zijn er al gebruikers van de huidige Beta versie van Ham Radio DeLuxe op dit forum aanwezig?

Ikzelf gebruik het sinds een tweetal weken nu. Een van de grote verbeteringen die ik merk is het DX-cluster, die nu niet alleen kijkt of je een bepaalde DXCC gewerkt hebt, maar ook of deze bevestigd is (LoTW en/of papier instelbaar), maar ook de mode en band. Een makkelijke tool om sneller in de DXCC challenge te komen.

FSK-ondersteuning zou erin zitten maar dit heb ik zelf nog niet kunnen testen omdat de seriele poorten van mijn Microham MK2 niet herkend worden op Windows 8. Ik moet deze even opnieuw installeren, daarmee schijnt dat probleem ook opgelost te zijn. De RTTY supersweeper wil ik komend weekend eens proberen, ik zag dat er weer een contest was (hopelijk houden de heren contesters nu wel ens rekening met de JT65 frequenties?!).

(Zij die nu willen reageren over de betaalde versie en zij die enkel 'open source' vergelijken met gratis graag niet reageren in dit draadje. Daar gaat deze discussie niet over)

Plaats reactie