Reactie op - op slot

Voor als het echt nergens anders thuis hoort.
Gesloten
Bericht
Auteur
FB64 PD9RD
Berichten: 84
Lid geworden op: 20 mar 2020, 16:38
Roepletters: PD9RD

Reactie op - op slot

#1 Bericht door FB64 PD9RD »

Het topic over de N herijking is op slot gegooid, wat ik ook wel begrijp na een kortzichtige en zelfingenomen reactie van PA3HMP. Oh volwaardige PA'er, Ik ben niet jou gast en ik zou iets kunnen zeggen over je grammatica i.c.m. van de luie reet afkomen .. Maar ik doe het maar niet. Daarnaast roep ik helemaal niets, ik stel een vraag.

Ik weet niet of ik het ga redden zonder zendamateur.com, maar ik ga het toch proberen. Als er zo wordt gereageerd op collega's met een "onvolwaardige licentie", namelijk belerend en denigrerend en generaliserend, dan heb ik hier niets te zoeken. Het ga jullie goed.

Deze mag op slot. 73
Kenwood TS 990 / Yaesu FT950 / DX Commander / HyEnd EFHW 40/20/10 / Zelfbouw 20m EF Vertical / Fritzel FB13

dr Mac
Berichten: 51
Lid geworden op: 20 aug 2020, 16:55
Locatie: JO20UU

Re: Reactie op - op slot

#2 Bericht door dr Mac »

FB64 PD9RD schreef:...Ik ben niet jou gast en ik zou iets kunnen zeggen over je grammatica...
Over 'grammatica' gesproken: het is jouw (bezittelijk voornaamwoord) gast :mrgreen:

PA3CQN
Berichten: 789
Lid geworden op: 10 dec 2014, 21:59
Roepletters: PA3CQN
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Reactie op - op slot

#3 Bericht door PA3CQN »

In plaats van te accepteren dat een topic op slot gaat maak je een nieuw topic om alsnog iemand zwart te maken die gewoon zijn eerlijke mening geeft?
Net zo goed als N-houders mogen pleiten voor meer mogen F-houders daar tegen zijn. Leg je daar nu eens bij neer.
_______________________________________________
Na jaren afwezig toch maar weer eens rondkijken.
UV-B5, RTL stick, SDRPlay2, miniwhip, magloop, X300
http://www.pa3cqn.nl
_______________________________________________

Gesloten