Geheel profiel verwijderen, hoe doe je dat ?

Voor als het echt nergens anders thuis hoort.
Gesloten
Bericht
Auteur
verwijderd

Geheel profiel verwijderen, hoe doe je dat ?

#1 Bericht door verwijderd »

Nu wilde ik eens mijn mening geven n.a.v. het Topic "Bericht VERON N herijking" en blijkt dat het draadje weer is gesloten nadat er al eerder berichten zijn verwijderd.

Blijkbaar mogen er op dit forum wel mensen, die 3000/4000+ postings doen, wel van alles roepen en becommentariëren.
Daarom ben ik zo klaar met dit forum elke keer dat continue gezeik, azijnpissers, taalpuristen en iedereen die hun energie op zo'n danige manier manifesteren en denken dat ze de wereld heb uit gevonden, gewoon weg verschrikkelijk, zo erg dat mijn nekharen er van overeind gaan staan.

Dus daarom word het tijd dat ik deze website vaarwel zeg. Maar voordat ik dat doe zou ik graag willen dat mijn gehele profiel word verwijderd.
En aangezien ik door mijn onwetendheid alleen mijn profiel kan aanpassen, zou het fijn zijn als iemand mij graag kan uitleggen hoe ik mijn profiel voor eens en altijd van dit forum kan verwijderen en ik bedoel niet simpel weg uitloggen, maar gewoon verwijderen.

Bij voorbaat dank.

PS: Aangezien ik dus niet meer zal reageren alvast bedankt voor degene die mij weg wijst maken om mijn profiel in zijn geheel te vewijderen.

Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7089
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Re: Geheel profiel verwijderen, hoe doe je dat ?

#2 Bericht door PE2AAB »

PB5X schreef:Nu wilde ik eens mijn mening geven n.a.v. het Topic "Bericht VERON N herijking" en blijkt dat het draadje weer is gesloten nadat er al eerder berichten zijn verwijderd.

Blijkbaar mogen er op dit forum wel mensen, die 3000/4000+ postings doen, wel van alles roepen en becommentariëren.
Daarom ben ik zo klaar met dit forum elke keer dat continue gezeik, azijnpissers, taalpuristen en iedereen die hun energie op zo'n danige manier manifesteren en denken dat ze de wereld heb uit gevonden, gewoon weg verschrikkelijk, zo erg dat mijn nekharen er van overeind gaan staan.

Dus daarom word het tijd dat ik deze website vaarwel zeg. Maar voordat ik dat doe zou ik graag willen dat mijn gehele profiel word verwijderd.
En aangezien ik door mijn onwetendheid alleen mijn profiel kan aanpassen, zou het fijn zijn als iemand mij graag kan uitleggen hoe ik mijn profiel voor eens en altijd van dit forum kan verwijderen en ik bedoel niet simpel weg uitloggen, maar gewoon verwijderen.

Bij voorbaat dank.

PS: Aangezien ik dus niet meer zal reageren alvast bedankt voor degene die mij weg wijst maken om mijn profiel in zijn geheel te vewijderen.
Dat gaat niet. Heb je akkoord voor gegeven toen je je registreerde. Niet meer inloggen heeft hetzelfde effect alleen het verschil dat je posts uit het verleden blijven staan.

Ik heb ook 4000+ post dus wellicht bedoel je mij ook als zuur? Ik zou me echt niet uit het veld laten slaan door een paar reacties die me niet aanstonden. Gebruik bijvoorbeeld de ‘vijanden’ functie. Hiermee zet je elke reactie van de, in jouw ogen zure personen, uit en lees je weer als voorheen :-)
Zie het als een spam filter.

Het zou jammer zijn als je weggaat!
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

-Verwijderd account

Re: Geheel profiel verwijderen, hoe doe je dat ?

#3 Bericht door -Verwijderd account »

Afbeelding

Gebruikersavatar
19DT2120
Berichten: 908
Lid geworden op: 30 dec 2006, 12:22
Locatie: Eibertjesdarp

Re: Geheel profiel verwijderen, hoe doe je dat ?

#4 Bericht door 19DT2120 »

Het beste is je profiel te laten anonimiseren door een mod!
Het verwijderen zou ik en vele andere zonde vinden want als meerderen dit gaan doen ,kan je het principe van (dit) Forum wel opdoeken .
Elke topic waar die gene wat geschreven heeft word dan onleesbaar omdat het stukken mist!
Ik hoop niet dat je zo'n hekel hebt aan de niet bashende/trollende leden en meelezers?
Soms weet ik het ook niet meer.........

PA0VRA
Berichten: 133
Lid geworden op: 08 apr 2009, 13:18
Roepletters: PA0VRA
Locatie: Nieuwegein

Re: Geheel profiel verwijderen, hoe doe je dat ?

#5 Bericht door PA0VRA »

Jammer Roberto dat je deze stap wilt gaan zetten. Ik ben het ook wel eens niet eens met een topic en laat dat ook wel eens weten. Maar over het algemeen kan ik toch nuttige, vooral technische zaken van het forum halen. Bedenk, dat een forum in stand houden een enorme klus is. En het is natuurlijk ook een afspiegeling van de normen en waarden in onze veranderde maatschappij. Ergo, blij dat dit forum bestaat.
probeer alle ergernissen opzij te schuiven en het leven ziet er weer wat zonniger uit.
73 Eddy

Gesloten