apparatuur uit nalatenschap

Voor als het echt nergens anders thuis hoort.
Bericht
Auteur
JurgenvanBeek

apparatuur uit nalatenschap

#1 Bericht door JurgenvanBeek »

Hallo,


Ik ben geen zendamateur en ben lid geworden hier om gebruik te maken van jullie kennis. Als dit ongepast is laat het mij dan weten. Ik heb een vraag over de gebruikte apparatuur in deze hobby.

Uit een erfenis van mijn vader(PA2HVB) hebben we wat apparatuur welke wij niet zullen gebruiken en graag willen verkopen. Ik heb al wel wat onderzoek gedaan naar de individuele apparaten om ze op waarde te schatten. Op verschillende (veiling)sites kom ik wel wat prijzen tegen maar dat zijn dan wel vraagprijzen en niet de prijzen waarvoor ze van eigenaar zijn gewisseld. Aangezien wij er niet lange tijd mee willen leuren en de hobbyist er een plezier mee willen doen willen we er een goede prijs voor vragen waarmee we snel tot een deal kunnen komen. Misschien zit er wel spul tussen wat direct de kliko in kan.

Er zitten volgens mij 3 zenders tussen en verder diverse meetapparatuur zoals een oscilloscoop, spectrum analyzer en nog wat kleiner spul. Kan ik de apparatuur in dit draadje tonen?


Jurgen

raovinge
Berichten: 107
Lid geworden op: 05 aug 2011, 19:04
Roepletters: PG4R
Locatie: Rolde

Re: apparatuur uit nalatenschap

#2 Bericht door raovinge »

Hallo
Er is on dit forum een verkooprubriek daar kan je ze plaatsen
'73 PG4R

Gebruikersavatar
PA3GNZ, Tjeerd
Berichten: 5109
Lid geworden op: 25 apr 2005, 14:53
Roepletters: PA3GNZ
Locatie: JO22NB
Contacteer:

Re: apparatuur uit nalatenschap

#3 Bericht door PA3GNZ, Tjeerd »

Hallo Jurgen,

Binnen dit forum is er een rubriek "Particuliere (ver)koop (vraag en aanbod) ", hier kan je rustig de apparatuur aanbieden en een vraagprijs erbij noteren.
Typenummer en foto's geven hierbij een duidelijker beeld.

Sterkte met de afwikkeling.
73, Tjeerd
PA3GNZ / NL-9514


BQC: 461
NTC: 004


https://www.pa3gnz.nl

Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7089