Bericht VERON N herijking

Voor als het echt nergens anders thuis hoort.
Bericht
Auteur
SWL NL5321 - 1965
Berichten: 86
Lid geworden op: 13 mar 2018, 15:53

Re: Bericht VERON N herijking

#16 Bericht door SWL NL5321 - 1965 »

Ron01 schreef:De eeuwige strijd en sfeer tussen N en F geregistreerden hebben mij in ieder geval doen besluiten om maar even niet op examen te gaan en vanaf de zijkant alles te volgen. Ik zoek namelijk een hobby waarbij geen zure mannen de boel verstjeren en ik me moet gaan lopen ergeren. En eigenlijk zou er een verbod moeten komen op neerbuigende reacties ten aanzien van amateurs nat een N gemachtigde.
Helaas is dit dagelijkse kost, op N wordt gewoon neergekeken. Dit is bijna dagelijks op repeaters te horen, sommige amateurs scheppen er gewoon genoegen in om af te geven op Novice. Gewoon te gek voor woorden want we bedrijven allemaal dezelfde hobby, alleen de een op een laag niveau en de ander op een wat hoger niveau.

Ron, Een novice geregistreerde zal moeilijk te bewegen zijn om zich in de communicatie tot een lager niveau te laten verleiden dan wel af te dalen. :)

Gebruikersavatar
PA3DAT
Berichten: 6252
Lid geworden op: 21 sep 2008, 08:08
Roepletters: PA3DAT
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Bericht VERON N herijking

#17 Bericht door PA3DAT »

En zo mekkeren jullie gewoon door over N en F, alsof er helemaal geen moderators bestaan.
En wij ouderen (ik ben 63 en bijna 40 jaar radioamateur) worden maar weggezet als "zuur"...
Ook zo fijn :(

Houd toch eens op te zeuren, en ga wat positiefs doen. Doe ik ook. Gisteren lekker gecontest
op een berg in Luxemburg, even op bezoek geweest bij LX7I met 24 antennes in 6 masten en
tot nu opnieuw actief geweest in de contest vanuit Duitsland als DL/PA3DAT.

Hang een draadje op en ga op 10, er zijn zat stations te werken! :D
73 de Aloys PA3DAT / PA6D / 5P4W / KE2CZI

Gesloten