Zendamateur.COM

24 uur per dag QRV
Het is nu 12 dec 2017, 01:50

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 79 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 07 dec 2017, 12:35 

PA3HMP schreef:
Niet dat we er iets mee opschieten om erover te klagen want de graaiende overheid plukt graag van hun burgers ...

Nee, je schiet er inderdaad niets mee op. Maar je doet het wel doorlopend. Verder gaat het wel goed met je? :wink: :D

En doe nog even één concreet voorbeeldje van de rechten die we zijn kwijtgeraakt, zodat we niet het idee krijgen dat je alleen
maar klaagt om het klagen. Doen veel mensen trouwens, tegenwoordig. Sociale media lijken wat dat betreft wel een "sociale
klaagmuur". Persoonlijk zou ik er alleen niet gelukkig van worden, lijkt mij. De hele dag klagen... :roll:

FT-817ND | FT-847 | FT-857D | FT1000MP Mark V | Elecraft KX1 | BQC #357.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 07 dec 2017, 16:29 

PA3DAT schreef:
PA3HMP schreef:
Niet dat we er iets mee opschieten om erover te klagen want de graaiende overheid plukt graag van hun burgers ...

Nee, je schiet er inderdaad niets mee op. Maar je doet het wel doorlopend. Verder gaat het wel goed met je? :wink: :D

En doe nog even één concreet voorbeeldje van de rechten die we zijn kwijtgeraakt, zodat we niet het idee krijgen dat je alleen
maar klaagt om het klagen. Doen veel mensen trouwens, tegenwoordig. Sociale media lijken wat dat betreft wel een "sociale
klaagmuur". Persoonlijk zou ik er alleen niet gelukkig van worden, lijkt mij. De hele dag klagen... :roll:

Goed zo Aloys, een wijs betoog: gepensioneerden hebben veel tijd om de hobby positief te beoefenen, enne dit Forum is al zeer lang een klaagmuur :shock:
Gelukkig zijn er meerdere OM's die het zwijgen er toe doen en pakken de soldeerbout.
groeten,

Robert

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 07 dec 2017, 22:44 

Ga ik ook doen, die soldeerbout pakken. Hopelijk komt volgende week mijn 30m cw-transceiver kitje! :D

viewtopic.php?f=30&t=18715&p=208102#p208102

FT-817ND | FT-847 | FT-857D | FT1000MP Mark V | Elecraft KX1 | BQC #357.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 08 dec 2017, 08:42 

ach in de ochtend blader ik wat door het forum heen, zet daarna nog wel een mijn soldeerbout aan en ga wat knutselen of wat anders doen.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 79 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Alle tijden zijn GMT + 1 uur