Nieuwe HRD versie 6.6 problemen.

Hardware en software.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
on4avt
Berichten: 1501
Lid geworden op: 12 jan 2011, 13:48

Nieuwe HRD versie 6.6 problemen.

#1 Bericht door on4avt »

Wie werkt er met HRD en is naar de nieuwe versie overgeschakeld? Ik heb de permanent key verkregen, maar kan die niet ingeven.
De key bestaat uit 6x5 letters/cijfers maar de input is voorzien voor 7x5 letters/cijfers .
Wie heeft hetzelfde of wat doe ik verkeerd;
Ik wil vanuit HRD de update doen en dan de code invoegen, en dan gaat het niet .
Ook als ik vanuit de bestaande 6.5 versie manueel de code wil invoeren krijg ik ook 7 vakken.

PC1Y
Berichten: 71
Lid geworden op: 17 jan 2014, 17:06
Roepletters: PC1Y
Locatie: Rotterdam

Re: Nieuwe HRD versie 6.6 problemen.

#2 Bericht door PC1Y »

on4avt schreef:Wie werkt er met HRD en is naar de nieuwe versie overgeschakeld? Ik heb de permanent key verkregen, maar kan die niet ingeven.
De key bestaat uit 6x5 letters/cijfers maar de input is voorzien voor 7x5 letters/cijfers .
Wie heeft hetzelfde of wat doe ik verkeerd;
Ik wil vanuit HRD de update doen en dan de code invoegen, en dan gaat het niet .
Ook als ik vanuit de bestaande 6.5 versie manueel de code wil invoeren krijg ik ook 7 vakken.
Beste OM,
mijn key bestaat uit 30 tekens , dit is voor versie 6.6.237 (welke de laatste actuele is)

Ik vermoed dat je nog een oude key heb,deze kun je omzetten in een nieuwe op https://KeyRetrieval.HamRadioDeluxe.com

de keys zijn met versie 6.6 herzien in nieuwe keys,die je per email heeft ontvangen,waarschijnlijk heb je die gemist

Succes Peter PC1Y

mocht dat niet lukken kan je hun het beste een mail sturen......

on4avt
Berichten: 1501
Lid geworden op: 12 jan 2011, 13:48

Re: Nieuwe HRD versie 6.6 problemen.

#3 Bericht door on4avt »

Ik heb een mail gestuurd. Ik kreeg
van hun een nieuwe permante
code en die werkt nu.
Om een email te sturen moet
je eerst een ticket aanmaken

73

Plaats reactie