HRD opstarten via Batch bestand Lukt niet.

Hardware en software.
Bericht
Auteur
on4avt
Berichten: 1501
Lid geworden op: 12 jan 2011, 13:48

Re: HRD opstarten via Batch bestand Lukt niet.

#16 Bericht door on4avt »

PA1FJ schreef:Wat ben ik blij dat ik die HRD onzin niet gebruikt, Kindje met een waterhoofd, ik gebruik VQlog heerlijk simpel in het Nederlands en doet alles wat hij moet doen!

Ik vind VQlog niks , onzin!

PA1FJ
Berichten: 228
Lid geworden op: 03 jun 2015, 20:48

Re: HRD opstarten via Batch bestand Lukt niet.

#17 Bericht door PA1FJ »

on4avt schreef:
PA1FJ schreef:Wat ben ik blij dat ik die HRD onzin niet gebruikt, Kindje met een waterhoofd, ik gebruik VQlog heerlijk simpel in het Nederlands en doet alles wat hij moet doen!

Ik vind VQlog niks , onzin!
Dan snap je het waarschijnlijk niet! Ik gebruik het al 5 jaar!
HamRadio de Luxe bestaat uit 3 programma's wat je PC onnodig traag maakt!
En HRDlog e.d. maakt het nog erger, overigens gaat het een ander het niets aan wat ik voor QSO's heb gemaakt.

on4avt
Berichten: 1501
Lid geworden op: 12 jan 2011, 13:48

Re: HRD opstarten via Batch bestand Lukt niet.

#18 Bericht door on4avt »

Er zijn veel meer dan 3 programma's in HRD en ja met een pruts pc geraak je niet ver. Ik heb een I7 met ssl schijf en 16gb ram; ook een laptop in die aard, gaat als een trein. misschien snap je het nu ? :D
Ik gebruik HRD al 10 jaar .

PA1FJ
Berichten: 228
Lid geworden op: 03 jun 2015, 20:48

Re: HRD opstarten via Batch bestand Lukt niet.

#19 Bericht door PA1FJ »

on4avt schreef:Er zijn veel meer dan 3 programma's in HRD en ja met een pruts pc geraak je niet ver. Ik heb een I7 met ssl schijf en 16gb ram; ook een laptop in die aard, gaat als een trein. misschien snap je het nu ? :D
Ik gebruik HRD al 10 jaar .
Ik heb hier ook een snelle pc, ik snap het best, maar als ik de verhalen en problemen met Ham Radio de Luxe hoor en leest ben ik blij dat ik daar niets mee doe.
Een logboek programma is voor mij niets meer dan een vervanging van het papieren logboek. En in de ander programma's ben ik niet in geïnteresseerd en hebben nauwelijks toegevoegde waarde.
Veel mensen vergapen zich aan al die mooie toeters en bellen, het zelfde als een mooie transceiver met allerlei mooie digitale schermen, maar die zeggen niets over de kwaliteit van de transceiver, kijk maar eens naar de Elecraft K3, geen mooie schermpjes maar wel kwaliteit.
Ik kan maar een ding zeggen KIS Keep It Simple, ik draai al zo'n 50 jaar mee in de amateurwereld dus weet echt wel waar ik het over heb.

on4avt
Berichten: 1501
Lid geworden op: 12 jan 2011, 13:48

Re: HRD opstarten via Batch bestand Lukt niet.

#20 Bericht door on4avt »

Ik draai 45 jaar mee. En toeters en bellen zijn dat niet.
Ik gebruik HRD net omdat het een alles in 1 is.
Anders moet ik meerdere programma's gebruiken.
Je heeft aan dag je het alleen maar van horen
Zeggen hebt. Dus eerst eens zien of het je past
Er zit de cluster,digi mode,logbook
Satelliet, moter sturing.,diploma uitrekenen,
Als kaarten en labels en nog meer.
Btw GREETINGS from Beijing. Hi

Plaats reactie