TeamSpeak vertaling NL?

Hardware en software.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
-Verwijderd account

TeamSpeak vertaling NL?

#1 Bericht door -Verwijderd account »

Ik meende te weten dat er voor TeamSpeak een nederlandstalige vetaling beschikbaar zou zijn. Echter, ik kan deze niet meer vinden. De zoekfunctie van dit forum leverde veel gedateerde hits op, maar niet het gewenste resultaat. Ook blijkt de website Delta-India-Golf niet meer te bestaan :( En juist daar stond veel informatie over TeamSpeak, waar ik in het verleden veel aan gehad heb.
TeamSpeak staat weer op mijn computer en ik kan ook gewoon verbinding maken met de server, maar het programma staat geheel in de engelse taal. Wellicht weet iemand waar ik het nederlandse taalbestand kan vinden. Tenzij deze ook foetsie is gegaan met het spoorloos verdwijnen van de webstek Delta-India-Golf...


Charles - PE2CH

PA2LO
Berichten: 815
Lid geworden op: 23 jun 2008, 21:25
Locatie: Ermelo, Gelderland
Contacteer:

Re: TeamSpeak vertaling NL?

#2 Bericht door PA2LO »

In het Dkars magazine van maart 2017 heeft e.e.a. gestaan. Misschien dat dat je op weg helpt?

http://downloads.dkars.nl/DKARS%20Magazine%20201703.pdf

Informatie en een installatiefilmpje vindt je ook via de site van de DLZA: http://dlza.nl/teamspeak

-Verwijderd account

Re: TeamSpeak vertaling NL?

#3 Bericht door -Verwijderd account »

Bedankt voor de moeite, maar ik heb er weinig aan. Het artikel gaat vooral over installeren en aanmelden. Dat stadium ben ik al gepasseerd, want ik kan gewoon inloggen en kom dan terecht in de lobby "wachtruimte" van TeamSpeak, niet van DLZA.
Registratie middels email en wachtwoord kwam trouwens helemaal niet eens voor.

Het gaat mij vooral over instellingen en andere opties ná de installatie van het programma.
Als er een vertaling beschikbaar is naar het Nederlands (wat mijn vraag was) dan is het goed zelf te doen, zonder anderen om hulp daarbij te vragen.


Charles - PE2CH

Gebruikersavatar
PA0ETE
Berichten: 5689
Lid geworden op: 21 feb 2006, 00:59
Roepletters: PA0ETE
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: TeamSpeak vertaling NL?

#4 Bericht door PA0ETE »

Charles, ik weet niet hoe je bereik voor PI2NOS is, en of je daar nog wel eens luistert, mensen als PD2RF en PA2OLD die je daar vaak kunt horen, kunnen je alles vertellen over Teamspeak. Beide runnen eigen servers daarvoor.

-Verwijderd account

Re: TeamSpeak vertaling NL?

#5 Bericht door -Verwijderd account »

Dank John voor de info.

Plaats reactie