Hey Wim,
Done that been there he, 8" floppen (enkel zijdig, dubbel zijdig, met en zonder indexhole, of 16 indexholes)
Teletypes, VT220's en die rare harde schijven die je met zo'n taartendoos uit de drive moest tillen (wij noemden dat 'wasmachienes'), van die enorme tapeunits die je alleen maar in JamesBond films ziet, wat een toestanden zeg, zit tegenwoordig allemaal meer in mijn telefoon

FORTAN heb ik ook gedaan, ook zo wat fijns, oppassen dat je collum 1-6 leeg houd, en niet over collum 72 heen tiept (gelukkig was de ponskaart tijd voor mij al voorbij, we hadden gewoon DEC-terminals)
Het aantal programeertalen en besturingssystemen waarmee ik gewerkt heb kan ik niet meer bijhouden, maar als het enigzinds op UNIX lijkt of een C uitstraling heeft kan ik er iha nog wel mee overweg.
Grappige is dat ik niet eens zo oud ben maar gewoon door mijn werk een hoop van dat spul tegen ben gekomen.
Hoe dan ook ik vind het altijd erg gaaf als ik mensen tegenkom die nog met PDP11 achtige machienes hebben gewerkt, das nog es wat anders dan niet verder komen dan een DVDtje in een laatje stoppen en 'hope for the best'