Voorstellen en headset met bluetooth

Hier kun je wat over jezelf vertellen als je nieuw bent.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Teun 1953
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 mei 2020, 16:31
Roepletters: PD0HBA
Locatie: Amersfoort

Voorstellen en headset met bluetooth

#1 Bericht door Teun 1953 »

Ik ben Teun. Al sinds het invoeren van de D-machtiging zendamateur. PD0HBA. Verder altijd al bezig geweest met allerlei vormen van radio ontvangst. Onder meer KG maar vooral ook altijd scannerluisteraar geweest. “De hobby” is door omstandigheden helaas meestal op de achtergrond gebleven maar is altijd blijven kriebelen. Ben sinds mijn pensionering en na allerlei “achterstallig onderhoud” (onder meer verbouwing) nu weer de draad van het zendamateurisme aan het oppakken. Heb ook een concrete vraag over welke headset met Bluetooth ik het beste zou kunnen gebruiken bijvoorbeeld bij gebruik van een set in mijn auto. Weet nog niet hoe ik die kan plaatsen op een forum.
73, Teun (PD0HBA)

Gebruikersavatar
PD2R
Berichten: 2430
Lid geworden op: 24 mei 2007, 11:08
Locatie: Krabbendijke
Contacteer:

Re: Voorstellen en headset met bluetooth

#2 Bericht door PD2R »

Hoi Teun, welkom hier en leuk dat je de hobby weer op hebt gepakt.
Voor wat betreft je vraag over de Bluetooth headset, die zou je in verschillende sub-fora kunnen stellen maar het meest voor de hand liggend lijkt mij het sub-forum “Telefonie”. Maar ik feite kun je hem overal stellen, als het niet goed is dan zullen de moderators hem wel verplaatsen :wink:

Helaas zelf geen ervaring met dergelijke headsets anders had ik die graag met je gedeeld.
73, Maarten PD2R/OV2T

TRX: Icom IC-7300 / Yaesu FT 857D
Ant: End Fed antennes voor 20 en 40 meter / Diamond X-30
Website: PI4DX Contest Group Zeeuws-Vlaanderen
QRZ pagina: PD2R

Teun 1953
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 mei 2020, 16:31
Roepletters: PD0HBA
Locatie: Amersfoort

Re: Voorstellen en headset met bluetooth

#3 Bericht door Teun 1953 »

Dank Maarten. Ik ga het daar proberen.
73, Teun (PD0HBA)

Plaats reactie